Onderwerp: Frozen botercremetaart
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Frozen botercremetaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
holymoly wat een prachtige taart, ik blijf kijken
groetjes Vonn
Wauwie!!!
Wat een beauty!!
heel mooi!
prachtig zeg!
Wauw wat strak! En heel origineel, deze heb ik nog niet eerder gezien!
Heel mooi gedaan . Superchique en weer eens een andere "Frozen"...
Wow, wat mooi gespoten! Doe je dat met een spuitmondje voor bloemblaadjes?
Prachtig gespoten zeg!! Maakt de taart heel bijzonder.
Wow wat mooi !! bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Het is inderdaad met botercreme, spuitmondje voor bloemenblaadjes. (mijn eerste keer met deze techniek. Zij wilde geen fondant of marsepein.
Wauwwww, homade het is geweldig!!! en wat knap zo'n mooie taart voor het eerst met deze techniek en dan zo ontzettend mooi
zo origineel en zo mooi
Wat mooi gespoten zeg!
Wauw May, deze is echt heel origineel en keurig netjes gespoten. Ik maak vrijdag ook een frozen buttercream taart, maar dan heel anders jij (met een frozenbuttercreamtransfer, toepasselijk he?). Ik vraag mij af welke vulling jij hebt gebruikt. Ik ben zelf nog op zoek... Voor mij moet het altijd een beetje bij de buitenkant passen, dacht aan iets met citroen of pepermunt. Maar het is wel een kindertaart. Lastig.
Tieneke
mooi!
G E W E L D I G ! wat een beauty. Zonde om op te eten!
Wat een fraaie taart!
Dank jullie wel. Sorry tante tien, ik was op vakantie en ik lees nu pas. Ik heb een vulling met bbr en de tweede vulling met citroen crème.
Mooi opgespoten hoor hoor echt een hele mooie taart
Ooh ik had deze gemist denk ik...ben blij dat Mootje67 nog even een reactie plaatste, zodat je taart een upje kreeg.
Erg mooi opgespoten! Wauw, ik vind hem echt super mooi.
Dank jullie wel. Sorry tante tien, ik was op vakantie en ik lees nu pas. Ik heb een vulling met bbr en de tweede vulling met citroen crème.
Geeft niks hoor. Mijn vulling met pepermuntjes was geen succes, was echt droog...
Tieneke
Oei!!!! volgende keer beter. En even rozenwater sproeien op de gesneden taarten, dan de villingen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Frozen botercremetaart