1 Laatst bewerkt door astap79 (14-02-2016 14:25)

Onderwerp: Hamburger taart

Volgensmij valt deze onder de 3d taarten...

Ik heb deze hamburger taart mogen maken voor een jongen die dol is op gamen en hamburgers :)
een laptop was eerst de vraag van de moeder, maar toen kwam ik met een hamburger taart en dit vond ze eigenlijk ook wel een heel leuk idee :)

Ik heb de taart gemaakt van een normaal biscuit doormidden gesneden, deze apart bekleed, onderste niet helemaal anders werd het teveel fondant.
de hamburger heb ik gemaakt van een chocolade biscuit.
gevuld met aardbeien confituur en banketbakkersroom, en gedecoreerd met vanille fondant, zoals de sla, tomaat, kaas en wat rode uit :)

Ik vond dit een erg leuke opdracht , hij is helaas niet overal mooi strak, maar ben wel tevreden en de ontvanger was ook super blij.

PS: Ik heb me laten inspireren door iemand van het forum van hier... Denesjuh'sDecoraties en van How to's van pinterest.

http://s7.postimg.org/6sqm4lzc7/DSC_4114.jpg

2

Re: Hamburger taart

Hij is mooi geworden zeg, leuk gedaan! En ik las je zorgen mbt. smelten van het fondant, gelukkig is het goed gegaan!

3

Re: Hamburger taart

Tof gedaan!!!

4

Re: Hamburger taart

Die ziet eruit om in te bijten!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Re: Hamburger taart

Mmmmm daar zou ik wel een hapje van willen nemen.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

6

Re: Hamburger taart

Haha wat is die leuk en super hoe je hem gemaakt hebt hoor!! :thumb:

7

Re: Hamburger taart

Gaaf!!

8

Re: Hamburger taart

Bedankt allemaal :)
het is gelukkig allemaal goed gekomen.

9

Re: Hamburger taart

niet zo kritisch op jezelf zijn! ik vind m super mooi geworden :).

10

Re: Hamburger taart

Bedankt lilli!

Re: Hamburger taart

Wow, super gelukt!!

12

Re: Hamburger taart

ha, wat een mooie hamburger, echt geweldig! heb je de bovenkant los bekleed?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

13

Re: Hamburger taart

Bedankt allemaal!

@ Tigrasas.. Ja dat klopt, ik heb de bovenkant los bekleed en de onderkant ook, maar de onderkant heb ik in het midden een rondje eruit gesneden zodat hij alleen aan de zijkant en iets over de rand bekleed is, anders werd het een beetje veel fondant :)

14

Re: Hamburger taart

Leuk gedaan!

Mijn taarten: https://www.facebook.com/CakesByCher.
Webshop voor eetbare prints: www.TaartPrintje.com - vanaf €1,- (frosting)

15

Re: Hamburger taart

Oh net echt zeg!

16

Re: Hamburger taart

Heel erg leuk!  :thumb:

17

Re: Hamburger taart

nogmaals bedankt dames :)

18

Re: Hamburger taart

Super leuk en mooi gedaan. Staat ook nog op mijn to do lijstje.....die van jou ziet er ieder geval super uit

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery