1

Onderwerp: Twee kindertaartjes: Frozen en Woezel & Pip

Het is weer tijd om wat te showen. Dit keer twee kindertaartjes: Frozen (hoe origineel  O-) ) en Woezel
& Pip.

Over de Frozen-taart was ik eigenlijk wel tevreden. Het puzzelplaatje was goed gelukt en het eindresultaat had, vooral ook door de afwerking met "sneeuw", een echt winters effect.

http://myalbum.com/photo/mocJ1YvJIVVk/360.jpg

http://myalbum.com/photo/0Lvmdn5FPkVG/360.jpg

De vullingen waren aardbeienbavaroise, aardbeienjam en vanilleroom.

Over de Woezel & Pip-taart was ik wat minder tevreden. Woezel (of is het Pip?) was tijdens het drogen wat gaan uitzakken, waardoor het net leek of ze wat kilootjes was aangekomen. Nou ja, ik ken het gevoel.  :lol:
Op de zijkant van de taart waren de andere figuurtjes uit de serie te zien.

http://myalbum.com/photo/eXMLaBYUFG8c/360.jpg

Gevuld met bosvruchtenbavaroise met bosfruit en stukjes witte chocola, 4-vruchtenconfiture en een laagje Zwitserse room.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer! :)

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

2

Re: Twee kindertaartjes: Frozen en Woezel & Pip

Wat zijn ze ontzettend leuk,  vind je sneeuw effect erg gaaf. 

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

2 super mooie taarten ik vind ze allebei heel erg leuk en   ik zie geen uitgezakte woezel of pip hoor :thumb:

Je boom vind ik zo leuk :D  en heerlijke vullingen :9

Hele leuke en lieve en vooral ook mooie taarten! Ze zijn helemaal af, maar niet te druk, zeg maar. Goed gedaan!

5

Hele mooie taarten!!Je hebt een hele mooi stijl.

6

Erg mooie taarten...en alhoewel een Frozen thema al heel vaak is getoond hier, en Woezel en Pip zie je ook best geregeld voorbij stralen....blijf ik het een mooi thema vinden. Mooie en leuke thema's, die beide mooi uitgevoerd zijn.

Top!!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

7

Ik vind ze ook beide heel mooi!! Je Elsa is mooi gepuzzeld en Olaf mooi geboetseerd en je woezel en pip zijn zooo leuk!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

8

Wat een leuke, vrolijke en mooie taarten :thumb:  :y . Vind je Woezel & Pip erg schattig!

9

Leuke taarten!

10

Hele leuke taarten!

11

Wat een leuke taarten en die frozentaart: supermooi gepuzzeld!!

12

mooi!

13 Laatst bewerkt door LaLuub (23-02-2016 22:23)

2 Toptaarten! Mooi kleurgebruik en kleurverloop. Supermooi uitgevoerd. Niet te druk, maar genoeg te zien. Precies goed!!  :thumb:  :thumb:  :thumb: