1

Onderwerp: I'm singing in the rain

Gemaakt voor de verjaardag van mijn moeder. Eerste keer dat ik een hele taart heb geairbrushed, nog best lastig om dat een beetje netjes te doen, als iemand nog tips heeft om dat wat egaler te krijgen? Het kleurverloop van licht naar donker was wel de bedoeling, maar ik kreeg meer "wolken" dan een egale kleur zeg maar.
Gevuld met limoen-kokosyoghurt en wittechocolade-limoenganache :9

http://myalbum.com/photo/kflVkUWlj9Uo/720.jpg
http://myalbum.com/photo/3oyfaMedw8As/720.jpg

2

Re: I'm singing in the rain

ohhh wat geweldig leuk en wat heb je haar mooi geboetseerd, die laarsjes en dat jasje en haar gezichtje, super mooi gewoon .
je taart is erg leuk en mooi en het is een mooi geheel :thumb:

hoe heb je dat zo met dat pluutje gedaan? is dat zo'n ijs parapluutje? :think:

en gefeliciteerd met je moeder =D

3

Dank je Baklataart. Paraplu is gemaakt van ouwel papier, 8losse stukjes die je aan elkaar plakt zodat het bol kan staan, ijzerdraadje gaat door het stokje en figuurtje en bovenaan zitten 2 cirkels van gumpaste, een aan de binnenkant en een aan de buitenkant van de paraplu waar het papier als het ware tussen klemt. Het was een howto uit cake craft and decoration, leuk blad voor ideeen vind ik.

4

Wat een leuke taart! Gaaf ontwerp

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Bakkerie schreef:

Dank je Baklataart. Paraplu is gemaakt van ouwel papier, 8losse stukjes die je aan elkaar plakt zodat het bol kan staan, ijzerdraadje gaat door het stokje en figuurtje en bovenaan zitten 2 cirkels van gumpaste, een aan de binnenkant en een aan de buitenkant van de paraplu waar het papier als het ware tussen klemt. Het was een howto uit cake craft and decoration, leuk blad voor ideeen vind ik.

oh wat knap zeg, ik vind het echt heel erg leuk !!! :thumb:

is dat blad gewoon in de boek handel te koop of moet je dat bestellen? :think:

6

Wat een leuk poppetje!!!!

7

Dank jullie wel Lady-vall en Melou.
Baklataart, ik heb gewoon een jaarabonnement rechtstreeks in Engeland afgesloten, krijg het gewoon op de dag dat het uitkomt zonder vertraging,   je kunt ook losse nummers bestellen,  ik geloof niet dat ik het wel eens in de boekhandel heb gezien, misschien bij een taartshop, maar zie het hier niet in de webwinkel.

8 Laatst bewerkt door Baklataart (02-02-2016 14:25)

Bakkerie schreef:

Dank jullie wel Lady-vall en Melou.
Baklataart, ik heb gewoon een jaarabonnement rechtstreeks in Engeland afgesloten, krijg het gewoon op de dag dat het uitkomt zonder vertraging,   je kunt ook losse nummers bestellen,  ik geloof niet dat ik het wel eens in de boekhandel heb gezien, misschien bij een taartshop, maar zie het hier niet in de webwinkel.

dank je wel voor de tip, zal aan mijn engelse tante vragen of ze er eerst een wil opsturen, kijken of ik het allemaal wel begrijp in  het engels  :lol:  :lol:

9

De vele plaatjes helpen wel mee om het te snappen ;)

10

Welk nummer van cake&craft staat dit als ik vragen mag

Groetjes joke

11

Hoi Joke,
Staat in het nummer van februari 2016, issue 207.
Groet Bakkerie