1 Laatst bewerkt door LaLuub (31-01-2016 23:11)

Onderwerp: Frozen kasteeltaart

Een Frozen kasteeltaart mogen maken voor de dochter van een collegaatje. Moest "simpel" blijven, niet te groots uitpakken, voor zover mogelijk met een kasteeltaart  ;)

Door tijdsgebrek helaas geen handgesneden Frozen letters gemaakt zoals bij mijn vorige 2 Frozen taarten, maar snel even Clikstick letters gebruikt. De extra benodigde (nachtelijke  :shh: ) uren wogen even niet op tegen het extra resultaat.

Dit heb ik ervan gemaakt. Benieuwd wat jullie ervan vinden.

https://lh3.googleusercontent.com/-pjQKNVtMe4A/Vq541gwlPfI/AAAAAAAAXZ0/_RT4zfJzeGY/s800-Ic42/Frozen%252520kasteeltaart%252520-%252520collage%2525203.JPG

2

Re: Frozen kasteeltaart

Een kasteeltaart is inderdaad altijd wel indrukwekkend, hoe simpel de uitvoering ook is. Mooi strak ook!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Vind hem heel mooi!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Wat mooi hoe de torentjes zo parelmoer zijn gemaakt!

5

Wauw, heel erg mooi en erg indrukwekkend hoor!! heel mooi hoe je de torentjes hebt gedaan en je taarten zijn weer zo mooi strak :thumb:

6

Heel mooie uitvoering: is inderdaad altijd indrukwekkend maar deze is niet over the top. Knap!!!

7

KimN schreef:

Wat mooi hoe de torentjes zo parelmoer zijn gemaakt!

Wat op de foto niet helemaal uitkomt is dat de torentjes met de gekleurde suiker ook heel mooi glanzen, deels door de suiker natuurlijk en deels door de parelmoer die ook hieronder zit. Het verschil in de 2 soorten torens vond ik een erg leuk speels effect geven.

Mooi gemaakt.... en simpel... ach, gelukkig heeft iedereen zijn eigen idee daarover :)