Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » nieuwe letter en cijfers uitstekers
Pagina's 1
nee!! maar ze zien er wel heel erg leuk uit en zoals ik denk te zien druk je ze eruit.
waar zijn ze van?
laat maar weten hoe je ze vind ik ben erg benieuwd
Zien er idd erg leuk uit. Ben ook benieuwd naar het eerste resultaat...
Ga ze waarschijnlijk vanavond proberen.
bij ons is een grote proeffabriek geopend, met Jumbo foodmarkt, visspecialiteiten, speciale bieren Enzo, maar dus ook een patteserie-winkeltje waar ze ook wat bakspullen verkopen.
is een Italiaans merk... Italianen Cake Art Martellato
ik laat het jullie weten.
oh wat klinkt dat leuk zeg!! succes vanavond en ik kijk er naar uit
Nou ik ben ook benieuwd ze zien er in ieder geval erg leuk uit. En waar is bij ons, lijkt me leuk om een keer te gaan kijken.
Groetjes Vonn
Ik ben helemaal happy met mijn nieuwe uitstekers, wat is dit makkelijk zeg.
uitsteken met de ene helft, en uitdrukken met de andere helft.
Vonn, dat is in Veghel, maar veel bakspullen hebben ze niet hoor, gewoon de standaard dingen.
behalve deze dan, kost wat, maar dan heb je ook wat.. (23 euro voor de letters en 11 euro voor de cijfers).
Groetjes Sandy
Ik ben helemaal happy met mijn nieuwe uitstekers, wat is dit makkelijk zeg.
uitsteken met de ene helft, en uitdrukken met de andere helft.Vonn, dat is in Veghel, maar veel bakspullen hebben ze niet hoor, gewoon de standaard dingen.
behalve deze dan, kost wat, maar dan heb je ook wat.. (23 euro voor de letters en 11 euro voor de cijfers).Groetjes Sandy
oh , die zien er zeker netjes en mooi uit!!! nou ben ik wel heel benieuwd waar je ze gekocht hebt want die zou ik dan toch ook wel willen
Bij een pattesserie die in de proeffabriek in veghel zit...bij de grote jumbo foodmarkt op de noordkade.
Zijn allemaal kleine zaakjes.
ohhh dat is wel heel ver uit de buurt
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » nieuwe letter en cijfers uitstekers