Onderwerp: Hele lange parade !!!
Het was wel echt lang geleden dat ik hier een update heb gedaan ! Dus daarom een hele lange parade !
Alice in Wonderland:
Feyenoord voor Tuncay:
A trip down memory lane...
Marian (60) en Peet (65) werden verrast met een feest en ik mocht de taart maken. Een taart die vol zat met mooie herinneringen van de afgelopen jaren!
~ gevuld met witte chocolade ganache en aardbeienbavarois ~
♫ Is het een vliegtuig, is het een vogel .... nee dat is het niet .... ♫
Het is mega-Gwen met haar stoere Mega Mindy taart!
~ gevuld met banketbakkersroom, slagroom en verse aardbeien ~
K3 voor Isa:
Lekker nazomeren:
De echte fans herkennen hem meteen: R2D2! May the force be with you!
~ gevuld met banketbakkersroom, slagroom en lemon curd ~
Farah vierde haar verjaardag met deze Minnie Mouse taart. Voor het eerst gemaakt: een red velvet taart, met slagroom en witte chocolade ganache.
Heerlijk om een taart te maken voor mijn neefje Owen. Hij is zo dol op dieren dat de keuze voor het thema snel gemaakt was! Owen vond de taart ge-wel-dig, hij bleef kijken en genieten. Daar doe je je het toch voor?!
~ gevuld met banketbakkersroom, aardbeienbavarois en afgemeerd met witte chocolade-ganache ~
Hieperdepiep hoeraaaa! Nina is jarig en wilde graag een taart met toet-toet auto's. Best wel een uitdaging! De toet-toet-auto's zijn op ware grootte:)
~ gevuld met banketbakkersroom, Lemon Curd en slagroom ~
Joop en Loes (aka 'opa&oma dierentuin') zijn 40 jaar getrouwd en vierden dat in Blijdorp! Ze wisten nog niet dat ze de dag zouden beginnen met een kleine bruidstaart ! Dierentuinstijl uiteraard
~ Bovenste taart: gevuld met banketbakkersroom, slagroom en Lemon Curd. Onderste taart: met banketbakkersroom en aardbeienbavarois ~
(naar origineel ontwerp van SweetlakeCakes, again! )
Sophie wilde een fantasietaart met sneeuw, elfjes en een eenhoorn.Het heeft heel wat uren (& bloed, zweet en tranen) gekost om tot deze taart te komen. Boetseren moet ik ook gewoon aan anderen overlaten
Dat gezegd hebben: Sophie vond haar taart mooi en dat maakt alles weer goed <3
~ gevuld met banketbakkersroom, lemon curd en slagroom ~
Thanks for watching