Onderwerp: HELP!! Frozen cupcake.. tips? ideeen?
Ik heb zaterdag een bestelling gedaan voor zowel plaatjes voor op een cupcake als een doos voor matriaal zoals cupcake bakjes met sneeuw sterren, zilvere bakjes , mooie tip om toeven te spuiten...
maar door de onbegaanbare wegen , komt mijn bestelling bij die dan ook nog helaas verzonden word door DPD pas eind volgende week binnen grrr!
nu had ik vandaag dus officieel cupcakes staan met plaatjes die niet binnen gekomen zijn, maar omdat school toch dicht is deze week mocht ik ipv cupcakes een andere houdbare traktatie makenl... dat is gelukt! maar...
nu moet ik zaterdag dus 50 frozen cupcakes maken in verschillende smaken die ik zelf mag kiezen.
ik heb nu gelukkig dankzij de xenos wel blauwe bakjes, ik heb nog 10 plaatjes die ik op een cupcakes kan bevestigen zonder toef en ik kan nog 10 stuks zoals gevraagd met een sneeuster en haar naam in fondant maken...
dus 20 cupcakes heb ik op kunnen lossen in frozen stijl..
nu nog ideeen en tips gezocht voor de andere 30 ! cupcakes is niet mijn sterkste kant en zeker niet favoriet..
op welke toef kan er bijvoorbeeld fondant geplaats worden zonder dat het zacht word? is dat echt alleen de 1:1 ? die lijkt me ondzettend vies namelijk..
wie heeft er tips en ideen?
ook moet ik nog 2 frozen taartjes maken ...die moet ik dus ook volledig met de hand puzzelen..
zo jammer dit weer! alles loopt in de soep hahah