Onderwerp: Cars taart voor een 2 jarige
Alweer een cars met printje voor een 2 jarige.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cars taart voor een 2 jarige
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Alweer een cars met printje voor een 2 jarige.
Die is leuk!! Daar zal de jarige vast erg blij mee zijn
Die is leuk!! Daar zal de jarige vast erg blij mee zijn
Dankjewel en ja hij wilde de taart in de auto al hebben haha.
Wauw, wat een leuke taart weer !! en wat doe je dat toch altijd leuk met die printjes
Wauw, wat een leuke taart weer !! en wat doe je dat toch altijd leuk met die printjes
Dankjewel en ja men zegt altijd een printje lekker makkelijk nou echt niet hoor.
Ik ben uren ( en dan overdrijf ik niet ) bezig met foto bewerking en het maar zo leuk mogelijk proberen te krijgen.
Mooi gemaakt.
Weer een prachtige taart Marion
Hartelijk dank allemaal weer
Baklataart schreef:Wauw, wat een leuke taart weer !! en wat doe je dat toch altijd leuk met die printjes
Dankjewel en ja men zegt altijd een printje lekker makkelijk nou echt niet hoor.
Ik ben uren ( en dan overdrijf ik niet ) bezig met foto bewerking en het maar zo leuk mogelijk proberen te krijgen.
dat is ook er aan af te zien hoor, dat je er heel veel tijd in stopt ik vind ze altijd erg mooi
dollelollypop schreef:Baklataart schreef:Wauw, wat een leuke taart weer !! en wat doe je dat toch altijd leuk met die printjes
Ik ben uren ( en dan overdrijf ik niet ) bezig met foto bewerking en het maar zo leuk mogelijk proberen te krijgen.dat is ook er aan af te zien hoor, dat je er heel veel tijd in stopt ik vind ze altijd erg mooi
Dankjewel
Mooie taart met die printjes er zo op aangebracht!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cars taart voor een 2 jarige