1

Onderwerp: Hoe komen jullie aan taart printjes?

Hallo gezellige mensen,

Ik heb een vraag.
Binnenkort ga ik een foodprinter aanschaffen.
Maar nu vraag ik mij af hoe ik dan aan plaatjes kom die ik kan printen voor op de taart.
Doen jullie dat gewoon downloaden van internet of hebben jullie een geheim van de smid die jullie met mij willen delen?
Bijvoorbeeld, ik wil een sierrandje op ouwel geprint hebben, maak ik dat dan zelf in paint oid of ga ik lekker ordinair lopen jatten op google?

Hoe doen jullie dat?

Lieve groeten van Knollie

Uit je dak met GEBAK!!!!

2

Re: Hoe komen jullie aan taart printjes?

Google is your best friend, hoe er wel rekening mee dat ouwel erg vochtgevoelig is, het is super spul,om mee te werken maar als het op een taart komt die in de koeling moet heb je wel een probleem als er condens op komt.
Ik werk met zowel frosty sheets als met ouwel, maar gebruik ouwel meestal alleen voor het maken van bloemen

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Ik ook alles via Google, pinterest etc.

4

Ah dank jullie wel voor deze tips!
Ik hier ouwel liggen dat op moet dan kan ik mooi eerst proberen op ouwel en daarna de rest proberen!
Komt vast goed nu!

Thnx!!!

Uit je dak met GEBAK!!!!

5

Idd hier ook Google of het familiefotoarchief. Net wat er op dat moment van toepassing is.