1 Laatst bewerkt door chloewaltman (30-12-2015 14:43)

Onderwerp: Panterprint

Net mijn Panterprint taartje afgemaakt toch wel een beetje trots. Is een van mijn eerste echte stapels! Klant vond hem niet mooi en komt hem niet ophalen.. Zitten best veel kosten in dus baal wel :(

http://s12.postimg.org/8lwv7a3dl/image.jpg

2

Re: Panterprint

Wat.... dat is toch echt raar, het is een leuke taart en je print mooi geverfd, had ze je taarten van te voren gezien?

Nou ik zou hem maar in de vriezer stoppen en dan zelf maar op snoepen.

echt helemaal niet leuk voor je hoor :)

3

Ach wat erg!!!!
Ik vind hem mooi :)

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

is het een bekende van je? had je doorgesproken wat ze wilde hebben? Wat was dan niet goed?
Kan wel zien dat je nog niet zo goed bent in bekleden maar ik ga ervan uit dat de klant dat weet, dat ze weet wat je maakt?
VInd het toch een leuke taart.
Heel vervelend voor je iig.

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

Was geen bekende.. Ze vond de taarten die ik gemaakt had allemaal mooi dus ik snap niet echt wat zehier nou lelijk aan vind.. Iedereen aan wie ik hem laat zien vind hem supermooi

6

ohw wat ontzettend zonde zeg!
ik vind de panterprint erg leuk op de taart, zit vast aardig wat werk in.

7

Volgende keer gewoon van te voren latenbetalen, harde leerschool maar keiharde werkelijkheid helaas.
Ik heb een ruim jaar geleden besloten om alleen nog maar vooruit te laten betalen, als men dat niet wil, maak ik niets.

Wat betreft je taartje, er zitten wel verbeterpunten aan maar ik neem aan dat je klant weet wat je eerder hebt gemaakt en dan niet ophalen vind ik,onbeschoft, was het wel vanwege de taart, had ze misschien geen geld??.

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Als ze geen geld had had ze dat eerder kunnen bedenken... Er zat 9 uur werk in ..

9

Ja, mee eens, maar ja, sommige mensen doen dat niet zo......kan goed zijn dat ze geen geld had en daarom heeft gezegd dat ze hem niet mooi vind...volgende keer toch van te voren laten betalen hoor

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

10

Vind dit heel erg voor je!!!
Als ze weet wat je maakt (en ja ik zie ook verbeter punten), dan is dit toch een mooie taart!
Twijfel niet aan jezelf!!