1

Onderwerp: De laatste taart van dit jaar

Een taart voor een vriendin van onze dochter, ze is voor het eerst in Nederland met haar verjaardag, voor het eerst winter!!

Ze is in Nederland om te studeren en wilde graag een winter taart maar eigenlijk ook wel iets met ballet  :think:

Dus mijn dochter maakte een ontwerp en ik moest het uit voeren, nou makkelijker gezegd dan gedaan :s  :s

schoentjes drie x opnieuw, scheurde steeds, en toen maar zo gemaakt, verre van netjes maar ja ik wist het echt niet meer.

Dit is hem geworden:

http://myalbum.com/photo/9p4QNhw8nWpx/360.jpg

http://myalbum.com/photo/toOarXIxp3oL/360.jpg

2

Re: De laatste taart van dit jaar

wat een chique taart, en wat heb je het plankje waar de taart op staat leuk gedaan.

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Uhm..... wat is nu precies het probleem met het schoentje, Bakla? ;)

Superleuke en mooie taart, zo kun je fijn het jaar uit!

4

Moooi! Mooie details en echt een wintergevoel geeft de taart. Top!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Dank jullie wel  :D

de schoentjes horen eigenlijk gebogen te zijn en niet met die homp fondant in de neus, dat lukte me dus  niet en het scheurde dus vandaar deze manier.

maar gelukkig was ze er erg blij mee :)

6

Wat mooi

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Supermooie taart

8 Laatst bewerkt door starfromeast (03-01-2016 22:59)

Amai ! Zoiets kan ik niet - ben maar een amateur. Maar ik heb vandaag ook mijn laatste/ eerste taart gemaakt- voor mijn verjaardag op zondag :) Nu wacht ze voor foto's en publicatie op mijn blog. Hier is ze :

http://s16.postimg.org/xozdi6g01/DSC06863.jpg

9

Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties :)

10

Mooie taart hoor en niets mis mee dus! Heb je het schoentje van alleen fondant gemaakt?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

11

Tigrasas schreef:

Mooie taart hoor en niets mis mee dus! Heb je het schoentje van alleen fondant gemaakt?

dank je wel Tigrasas, ja het schoentje is alleen fondant, als ik het met tylose erdoor deed scheurde het :think:

heb jij nog een tip voor me?

Baklataart schreef:

de schoentjes horen eigenlijk gebogen te zijn en niet met die homp fondant in de neus, dat lukte me dus  niet en het scheurde dus vandaar deze manier.

Die homp fondant in de neus... das toch gewoon het tenenkussentje dat iedere spitzendanser gebruikt?   :P

13

Tante Taartje schreef:
Baklataart schreef:

Die homp fondant in de neus... das toch gewoon het tenenkussentje dat iedere spitzendanser gebruikt?   :P

dank je wel tante taartje, zo zal ik maar denken dan :lol:

14

Ik vind hem super!!! Ook iets voor mijn nog to-do lijstje.  :thumb:  :)

15

kweenie schreef:

Ik vind hem super!!! Ook iets voor mijn nog to-do lijstje.  :thumb:  :)

dank je wel :)

16

Wat een mooie taart!

Taartjes met liefde