1

Onderwerp: Er is er één jarig..hoera hoera....op 1e kerstdag

...en dat is onze eigen Tim. Tim is vandaag 11jaar geworden op 1e kerstdag. Dus waar anderen waarschijnlijk genieten van hun kersttaart, wordt hier traditioneel genoten van een verjaardagstaart. Wel wil ik altijd een klein kerst-tintje er aan toevoegen, dus dit jaar ook.
Tim wilde graag een Pokémon taart...dus Pikatjchu kreeg een kerstmutsje op...

Gevuld met chocolademousse (met mascarpone gemaakt, zo lekkerrr) en een laagje slagroom. De onderste taart is 25cm doorsnede en de pokémon-bal is 15cm.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden:
http://myalbum.com/photo/lG1H9doU1QIg/1k0.jpg

http://myalbum.com/photo/qoL8SdalFoqA/1k0.jpg

Bedankt voor het kijken en je evt reactie. Fijne feestdagen!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

2

Re: Er is er één jarig..hoera hoera....op 1e kerstdag

Wat een leuke taart, echt super leuk gemaakt en apart met die bol er op. Waar is die bol van gemaakt?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Tigrasas schreef:

Wat een leuke taart, echt super leuk gemaakt en apart met die bol er op. Waar is die bol van gemaakt?

Dank je wel voor je reactie. De bol is van piepschuim...twee halve bollen. En aangezien die hol waren heb ik daar een kartonnetje tegen geplakt en vervolgens de twee helften bekleed met fondant.

Bianca's bakery

4

Wauw, wat een super mooie en leuke taart en zo leuk inderdaad met die bal erop!!! :thumb:

heel leuk hoe je al de kaarten hebt gemaakt en wat was mijn zoon altijd gek op pikatjchu , dus zo leuk om het dan zo te zien =D

van harte gefeliciteerd ook met jullie zoon natuurlijk :lol:

5

Hele leuke nette originele taart, nog gefeliciteerd!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Superleuke taart !!  :thumb:  :thumb:

7

Super leuk al die reacties. Bedankt!!

Bianca's bakery

8

Mooi en knap gemaakt hoor! Die bol maakt je taart heel bijzonder!!

9

Een hele leuke en originele taart.