1

Onderwerp: Sterretjesvuurwerk op taart?

Voor een kersttaart zit ik eraan te denken om sterretjes vuurwerk op de taart te zetten. Maar nu vroeg ik mij af: is dit wel veilig voor de taart?

2

Re: Sterretjesvuurwerk op taart?

je ziet dat in restaurants toch ook wel eens, of zo'n ijs fontein.

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Re: Sterretjesvuurwerk op taart?

Ja ijsfonteinen ken ik wel, maar kunnen sterretjes evengoed?

4

Re: Sterretjesvuurwerk op taart?

Volgens mij is het het zelfde spul maar zeker weten doe ik het niet hoor :think:

5

Re: Sterretjesvuurwerk op taart?

Ik heb ooit eens voor een van de kinderen met een verjaardag zo'n ding gehad. Was een cijfer van hetzelfde materiaal als waar sterretjes van gemaakt zijn. Was ook echt bedoeld voor op een taart, maar er vielen wel allemaal vonkjes, en kruimeltjes(soort roet? van dat grijze spul) op de taart. Ik vond het niet echt een prettig idee om dat op te eten. Weet niet of het kwaad kan.

6 Laatst bewerkt door Tigrasas (23-12-2015 23:56)

Re: Sterretjesvuurwerk op taart?

een keer is genoeg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

7

Re: Sterretjesvuurwerk op taart?

Sterretjes zijn niet voedselveilig, een ijsfontein wel, moet je wel goed opletten dat je wel een ijsfontein koopt, en niet een variant die nietnop eten kan, die zijn er namelijk ook

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

8

Re: Sterretjesvuurwerk op taart?

Je krijgt inderdaad allemaal van die vlekjes en roet op je taart die er soms, door de hitte, inbranden. Ik zou het niet doen, eerlijk gezegd...