1

Onderwerp: Blauw-witte bruidstaart

Het blijft een heerlijke hobby, al komt er steeds minder van bakken door de kids ;-)
Toch kon ik het gisteren niet laten, en heb ik een bruidstaart mogen maken!
Zelf zie ik nog een aantal verbeterpunten voor een volgende keer, maar ik ben er niet ontevreden over.

http://s11.postimg.org/5f11cqya7/PICT0127.jpg

Benieuwd wat jullie ervan vinden!

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

2

Re: Blauw-witte bruidstaart

Erg leuk!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Mooi hoor. Welke kleur blauw heb je gebruikt of is het voorgekleurde fondant, het is zo mooi donker?

4

Bakkerie schreef:

Mooi hoor. Welke kleur blauw heb je gebruikt of is het voorgekleurde fondant, het is zo mooi donker?

Ik heb op advies van de taartwinkel waar ik mijn spullen haal de marsepein zelf gekleurd met 'sugarpaste color navy'. Had wel heel veel nodig voor het zo donker werd als nu  :O

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

5

Wauw, echt heel erg mooi en leuk de topper met bloemen, knap gedaan hoor :thumb:

6

Oh, dan heb ik dezelfde kleur blauw, nog meer erin dus...ik kreeg het nog niet zo donker, maar had ook fondant gebruikt, dat kleurt meestal toch iets minder makkelijk.

7 Laatst bewerkt door LaLuub (16-12-2015 11:59)

Ik ben zelf dan altijd bang dat iedereen met blauwe tanden rondloopt, na de taart te hebben gegeten  :lol: . En dat de fondant door de grote dosis kleurstof niet meer zo lekker is (rode en zwarte fondant hebben dat ook...vind ik zó vies). Ben jij daar niet bang voor? Nu heb jij wel marsepein gebruikt, dus dan heb je toch minder kleurstof nodig dan bij fondant, dus valt het misschien wel mee...

Maar ziet er wel mooi uit!