Onderwerp: Minion en 2 gucci tassen
Het is mijn eerst Minion ooit...Moest even stoeien, maar ben best tevreden. Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Minion en 2 gucci tassen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het is mijn eerst Minion ooit...Moest even stoeien, maar ben best tevreden. Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden
Hij is super leuk!
goed gelukt, vind z'n stekels erg leuk, en zo te zien heeft ie lekker veel gegeten
groetjes Vonn
Hij is super leuk!
Dank je...
Voor een meisje welke 15 werd.... Voor het eerst een tassentaart in deze vorm gemaakt.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden..
Heel leuk geworden!
Zeker voor de eerste keer
Leuk die extra details in de ogen en de knoopjes
Schattig!!!!
Ik heb je 2 topics samengevoegd, aangezien het niet de bedoeling is om voor meerdere taarten geplaatst op 1 dag verschillende topics te openen.
Maar ze zijn allemaal erg leuk geworden!
Ik heb je 2 topics samengevoegd, aangezien het niet de bedoeling is om voor meerdere taarten geplaatst op 1 dag verschillende topics te openen.
Maar ze zijn allemaal erg leuk geworden!
Dank je...sorry was even vergeten dat dat zo was (ben er even een tijdje tussenuit geweest!)
Ook deze weer zo mooi en je minion is zo grappig, knap werk hoor, zo leuk om naar jou kunstwerken te mogen kijken
Ook deze weer zo mooi en je minion is zo grappig, knap werk hoor, zo leuk om naar jou kunstwerken te mogen kijken
dank je
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Minion en 2 gucci tassen