1

Onderwerp: thema's passend bij elkaar maken??

Ik kreeg deze week een telefoontje van een bijna 5 jarig meisje dat bij mij een taart bestelde.
Ze geeft een heksenfeestje en wil graag ook elsa en anna op de taart.
In haar heerlijke kinderstemmetje vertelde ze wat ze in haar hoofd had, ik wil anna met een heksenhoed in het zwart en een heksenjurk in het zwarten een heksenbezem in het zwart.
En elsa met een heksenhoed in het zwart en een heksenjurk in het zwart en een heksenbezem in het zwart. En een blauwe taart met blauw daarom heen.
Hahaha de lieverd.....
Maar hoe ga ik dit als 1 geheel maken???
HELP!!
(later vertelde ze me dat als ik elsa en anna vergat dat dat niet erg was, maar het lijkt me wel gaaf als het wel kan) mmmmmm......

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

2

Re: thema's passend bij elkaar maken??

Misschien een blauwe taart als basis en daarop een (heksen)kookpot waar Elsa en Anna omheen dansen? Beetje zoiets als wat in het boek Betoverende taarten van Debbie Brown staat  ;). Kan zo snel geen afbeelding vinden, maar als je googelt kom je de taart zeker tegen  ;)

3

dat was een goed idee geweest ik als goed poppetjes kon boetseren. zoiets had ik ook al bedacht maar weet dat de uitkomst niks wordt, haha

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

4

Zou je niet een print als basis kunnen nemen en daar een heksenhoed en jurk van fondant op leggen? Beetje zoals je vroeger van die platte papieren poppetjes had waar je dan verschillende jurkjes oplegde en met kleine lipjes om het poppetje vouwde (hoop dat ik het zo duidelijk uitleg?)

5

karinc schreef:

dat was een goed idee geweest ik als goed poppetjes kon boetseren. zoiets had ik ook al bedacht maar weet dat de uitkomst niks wordt, haha

Dan wordt het lastig inderdaad...ik ben (ook) niet goed in poppetjes boetseren, maar Elsa en Anna zijn niet echt makkelijk, vind ik.. Zelfs een puzzelplaatje van hun vind ik bijna niet te doen, terwijl dat me puzzelen normaal wel goed af gaat  ;) .
Misschien kun je een oproep plaatsen of iemand wil boetseren? Ik snap dat je het meisje niet wilt teleurstellen, maar je geeft zelf aan dat je het niet aandurft dus zou dit een optie kunnen zijn  :Y .

6

Ik had een blauw boek gemaakt, met aan de ene kant Anna in d'r heksenkleding en de andere kant Elsa.
Gewoon een heks puzzelen met daar op het hoofd van Anna en Elsa, op de jurk sneeuwsterren verwerken

hobbybakster voor het leven!
https://www.facebook.com/sylviahobby