1

Onderwerp: Last minute cake smash!

Op het laatste moment werd ik benaderd of ik een cake smash taart kon maken voor een fotografe die voor het eerst een cake smash shoot gepland had. Nog niet eerder gedaan dus ben maar gewoon aan de slag gegaan. En eerlijk is eerlijk, ik vind hem erg leuk geworden! Heb er ook nog wat feestelijke slingers bij gemaakt  :)

http://mijnalbum.nl/Foto-TMR3XSWN-D.jpg

2

Re: Last minute cake smash!

Wat mooi gedaan!! Erg leuk. En hoe kom je aan die vlaggetjes als ik vragen mag?

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Natuurlijk mag je dat vragen. Ik heb 2 saté prikkers genomen en er een draadje tussen geknoopt. De vlaggetjes zijn van papier, heb papier met en zonder printje dubbel gevouwen en vanuit de vouwlijn driehoekjes geknipt. Deze daarna over het draadje gehangen en vastgelijmd.

Leuk geworden.
De 'rozen' zijn gespoten met slagroom of botercreme?

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

5

Die zijn gespoten met botercreme ☺

6

Mooi gespoten!

7

Mooie rosetten zeg! En je vlaggetjes maken het helemaal af!

KimN schreef:

Die zijn gespoten met botercreme ☺

Thanks

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

9

super leuk en heel erg mooi opgespoten :thumb:

10

Dank voor jullie complimenten!  Was mijn eerste keer dat ik rozetten op een taart gespoten heb  :D

11 Laatst bewerkt door KimN (18-11-2015 21:12)

Zoals gezegd zou ik nog een foto plaatsen van de smash shoot waarvoor ik de taart heb verzorgd.
http://myalbum.com/photo/bcjtX8WmoiMG/540.jpg