1

Onderwerp: Prinses sofia

Prinses sofia voor een meisje dat 4 jaar wordt.

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-LQPEOWYC.jpg

2

Re: Prinses sofia

Leuk, zijkant is volgens mij ook wel apart, maar kan het niet heel goed zien hoe je dat precies gedaan hebt

3 Laatst bewerkt door astap79 (07-11-2015 21:45)

ik heb de taart eerst bekleed met een dun laagje witte fondant en daarna een kleinere lap paarse fondant erover die dus ongeveer 2 cm van de onderkant af hangt, zodat je ook die plooien krijgt en het een jurk/rok effect krijgt.
het was de eerste keer om dit zo te doen en was best lastig en heb hem maar snel op gevoel eroverheen gegooid :) pfff.
soms maak je een taart en denk je ..jah deze is leuk geworden en soms zit het tegen en bij deze ben ik dus niet erg tevreden, maar degene die hem op kwam halen gelukkig wel :)

4

Mooi!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Mooi!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Leuk!

7

Wat een leuke taart en schattig, je print is helemaal goed gekomen en het rok effect ook :thumb:

8

Bedankt dames!

9

Knap!!! Een foto van de zijkant was ook wel leuk geweest ook al ben je zelf niet zo tevreden.

10

haha bedankt melou! ja als je zelf niet helemaal tevreden bent dan maak je ook minder foto's ;)