1

Onderwerp: Graham crackers (crumbs)

Hallo,

Ik bewaar veel recepten van Pinterest en dat zijn vaak Amerikaanse recepten. In werkelijk bijna elk baksel zitten graham crackers. Maar dat bestaat niet in Nederland volgens mij. Weet iemand een alternatief?

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Re: Graham crackers (crumbs)

Zijn dat niet gewoon een soort theebiscuitjes?  :think:

Groetjes Kirsten

3

Re: Graham crackers (crumbs)

Graham crackers kun je vergelijken met digestive koekjes.

https://bakzonderlac.files.wordpress.com/2015/03/digestive-original.png

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

4

Re: Graham crackers (crumbs)

Digestive biscuits worden ook wel aangegeven als vervanger. En als je googlet kom je ook wel recepten tegen om ze zelf te bakken, maar daar moet je net zin in hebben ;)

5

Re: Graham crackers (crumbs)

Bij ons in Breda zit een grote toko en die verkoopt ze gewoon, het zijn biscuits maar dan met minder suiker dan in " de onze"

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

6

Re: Graham crackers (crumbs)

Oh oke! Omdat ik ergens las dat het een soort honingkoekjes zijn dacht ik waar is het mee vergelijkbaar.. maar ik denk dat ik dan voortaan ga voor de digestive koekjes (want tigrasas bedoel jij de makro? Daar heb ik geen pas van).
Bedankt allemaal!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake