Onderwerp: Me To You & Hello Kitty
Hoog tijd om nog eens taartjes te posten. De laatste tijd ben ik into 3D taarten. Ik heb het altijd al leuk gevonden, en ik vind het telkens een hele uitdaging.
Voor mijn ventje zijn verjaardag heb ik een Me To You beertje gemaakt. Het heeft me toch enkele uren gekost om de cake te snijden, uit angst om te veel weg te snijden. En dan nog eens dik anderhalf uur bezig geweest met botercrème te spuiten... Mijn hand deed de dag erna nog pijn!! Maar dat nam ik er met plezier bij, want ik werd helemaal blij van mijn taart, stiekem was ik wel trots
De tweede taart is een 3D Hello Kitty. Mijn nichtje vroeg een Hello Kitty Prinses... Lang getwijfeld wat ik zou maken, maar uiteindelijk toch voor een 3D taart gegaan. Op een gegeven moment zag ik het even niet meer zitten, er kwamen overal barsten toen ik het hoofd (in cereal treat) erop zetten. En even was ik bang dat alles zou instorten. Maar eens ik alles goed had vastgezet, kon ik de barsten dicht smeren en bleef alles mooi zitten, en ging het weer in de goede richting :-)
En achteraf gezien was de taart toch duidelijk stevig genoeg, want ze heeft een rit van anderhalf uur overleefd, met tal van verkeersdrempels en bruusk remgedrag!