Onderwerp: Een leeuwtje mag niet ontbreken voor de jungletaart!
Boetseerselnr. 3
Ik vind m schattig al zeg ik het zelf
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Een leeuwtje mag niet ontbreken voor de jungletaart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Boetseerselnr. 3
Ik vind m schattig al zeg ik het zelf
Wat een leukerd. Ben steeds meer benieuwd naar die jungletaart !
Helemaal mee eens. Hij is ook schattig!
Ook al zo leuk! Maar wat een hoop werk voor 1 taart, wanneer moet de taart klaar zijn?
Hij is inderdaad leuk!
Ook al zo leuk! Maar wat een hoop werk voor 1 taart, wanneer moet de taart klaar zijn?
Morgen moet ie klaar zijn. Vanmiddag ga ik nog wat boetseren, 2 vogeltjes en wat blaadjes en bloemetjes voorwerk. Vanavond dan vullen, bekleden en de beestenbende erop! :-)
Oh, echt zo leuk en om op te eten!!! wat doe jij dat allemaal mooi zeg
heb je dat allemaal uit je hoofd gedaan of heb je een voorbeeld , vind het echt super schattig
succes met de taart kan niet wachten om te kijken
ja deze is echt super schattig, kan niet wachten tot we de hele taart zien
groetjes Vonn
Oh, echt zo leuk en om op te eten!!! wat doe jij dat allemaal mooi zeg
heb je dat allemaal uit je hoofd gedaan of heb je een voorbeeld , vind het echt super schattig
succes met de taart kan niet wachten om te kijken
Dankjewel!
Nee ik doe dat niet geheel uit mijn hoofd hoor. Ik google op leuke plaatjes en dan doe ik een beetje daarvan en een beetje van mezelf. Tenzij het voorbeeld al zo goed en leuk is, dan maak ik het graag na en hoeft er niks veranderd te worden. Leeuwtje is een samenraapsel en zelf ingevuld. Het girafje is nagemaakt op de snuit na, die wilde ik wat platter en de nek wilde ik langer.
Nou dr taart staat er hoor. In stapeltaarten!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Een leeuwtje mag niet ontbreken voor de jungletaart!