Onderwerp: Ajax taart
Ik mocht weer een Ajax taart maken en wat was deze jongen blij toen hij de taart vanochtend met zijn moeder kwam halen, zijn reactie was erg leuk om te zien
gevuld met banketbakkersroom en aardbeienjam.
Astrid.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ajax taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik mocht weer een Ajax taart maken en wat was deze jongen blij toen hij de taart vanochtend met zijn moeder kwam halen, zijn reactie was erg leuk om te zien
gevuld met banketbakkersroom en aardbeienjam.
Astrid.
Nou, hij ziet er ook prachtig uit! Kan me er alles bij voorstellen dat de jongeman in kwestie er gelukkig mee was. Mooi gedaan!
Bedankt ! ja zo leuk als de ontvanger er zo blij mee is, dan ben ik ook tevreden
Zo, mooie taart zeg
Mooi zeg! Schoenje lijkt heel echt
Bedankt Lady-vall en blemma
Dit is de 2e keer dat ik zo'n schoentje heb gemaakt, ik moet zeggen dat het moeilijker lijkt als dat het is
Wauw, wat is die ontzettend mooi en de schoen is werkelijk prachtig
ik heb die ook is gemaakt maar jouw streepjes en alles zit wel veel strakker hoor
echt een geweldige taart en altijd leuk als ze zo blij reageren hoor
Bedankt baklataart,
Ik had wel her en der barstjes in het zwarte fondant, deze droogt bij mij altijd zo snel terwijl ik nog bezig was in vorm te brengen, ik twijfelde eerst of ik hem overnieuw moest maken, ik vond de voorkant ook beetje plat, maar ik had niet echt veel zin om weer opnieuw te beginnen nadat er zoveel werk in had gezeten
ik had familie gevraagd en ze zeiden dat deze wel mooi was, tja zelf zit je er bovenop he..
geweldig
Bedankt Mistey!
Erg leuke, mooie taart . Snap best wel dat de jarige blij was . Schoen is idd erg mooi gemaakt .
Nog even over je barstjes in de zwarte fondant....ik had ooit ergens gelezen dat je deze makkelijk weg krijgt met een soort dik papje van fondant (de zwarte dus) en wat water. Je plamuurt dan de barstjes dicht. Ik heb het eens gedaan met een dino die ik had gemaakt van een piepschuim ei als lijf en daar poten, een staart en nek+kop had aangezet. De naadjes bij de poten en nek had ik dus ook zo dichtgesmeerd. Het leek wel of de dino uit 1 stuk gemaakt was. Je zag helemaal geen naden oid
Hoi, oh wat een goed idee Esther68!
Ik heb zoiets een keer gezien dat je zo elephant skin mee weg kan werken, maar eigenlijk niet meer aan gedacht
Ik kan dat de volgende keer inderdaad gaan proberen.. Thanks
Mooi zeg! Je bal is ook echt goed gelukt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ajax taart