1

Onderwerp: Mijn eerste (herfst) taart

Zo als beloofd in het voorsteltopic. Hierbij een foto van mijn eerste creatie. Er komt nog een standaard onder, maar anders past hij niet in mijn koelkast.

http://i132.photobucket.com/albums/q34/Tumtummetje1/Mobile%20Uploads/20151024_151742.jpg

Het is de aarbeien witte chocolade taart uit trendy taarten. Ik heb het romantische rozenthema vervangen voor een herfstthema.

Ik vond het een flinke uitdaging en ben nog niet helemaal tevreden. Maar de eerste stap is gezet en het zal zeker niet te laatste zijn!

Re: Mijn eerste (herfst) taart

Ziet er lekker en herfstig uit!  :thumb:
Vooral blijven oefenen en showen, dan komt het helemaal goed. In die bakboeken ziet het er altijd gelikt uit maar idd de volgende keer een mooie standaard erbij, met foto's maken, gebruiken en je taart toont weer heel anders.

Groetjes Kirsten

3

Leuk :)!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Zijn de bladeren en denneappels echt.

Groetjes joke

5

De taart is goed gekeurd! Ze waren erg verbaast dat ik het zelf had gemaakt.

@joke, het zijn inderdaad echte blaadjes en dennenappels

6

Zo, je icing ziet er goed uit zeg. Zo mooi wit en glad. Wat gebruik jij daarvoor?

Tieneke

7

super mooi gedaan en wat knap zeg als eerste taart,super!!! :thumb:

8

Het is een icing met witte chocolade, philadelphia (roomkaas), boter en poedersuiker.
Overigens was hij niet wit, maar (iets te licht) groen.

Ik ben nu heel hard een rede aan het bedenken om de volgende taart te bakken. ;-)

9

Het is een icing met witte chocolade, philadelphia (roomkaas), boter en poedersuiker.
Overigens was hij niet wit, maar (iets te licht) groen.

Ik ben nu heel hard een rede aan het bedenken om de volgende taart te bakken. ;-)

10

zo mooi

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !