1 Laatst bewerkt door LaLuub (07-10-2015 11:04)

Onderwerp: Babyshower taart: baby in bad

Vandaag een babyshower taart gemaakt. Voor het eerst een babygezichtje geboetseerd (van fondant). Na goede tips gisteren op de Taart&Trend beurs wilde ik het toch ook eens uitproberen.

Ik blijf het lastig vinden om niet de ene kant in te deuken als ik met de andere kant bezig ben.
Maar goed, oefening baart kunst (hoop ik  :lol: )

Dit is wat ik ervan gemaakt heb. Ik had al foto's gemaakt voordat ik de bubbels op de grond toegevoegd had, maar gelukkig nog een foto van taart op locatie gekregen waar die bubbels wel op staan.
Helaas kon ik mijn parelmoer dust niet vinden ( :o ) dus nu maar gewoon witte bubbels gelaten. Wel jammer, vind ik zelf. En een laatste minpuntje vind ik zelf is dat het lint niet op de cakeboard wilde blijven zitten, dus maar zonder lintje gedaan. Helaas, want geeft altijd wel wat extra's aan de taart.

Benieuwd wat jullie ervan vinden. 

https://lh3.googleusercontent.com/-dm-I698rf7I/VhGLzqS_t-I/AAAAAAAAWpg/PoKg6Z2jBEQ/s640-Ic42/2015_10_04_9999_24.JPG

https://lh3.googleusercontent.com/-WvHifOhMTqI/VhTuA-iD-wI/AAAAAAAAWr0/JH9a98h5bqA/s400-Ic42/baby%252520in%252520badje%252520incl%252520bubbels%252520-%252520foto%252520op%252520locatie%2525202.jpg

2

Re: Babyshower taart: baby in bad

Wat een dotje die baby! Hij kijk zo lekker guitig over het randje.  Ik zeg goed gedaan  :thumb:

3

ohw wat een prachtige taart! en je babyhoofdje is zo mooi gelukt zeg.. geweldig  :thumb:

4

Wauw, geweldig en wat mooi gemaakt , je gezichtje is super goed en zo schattig!! :thumb:

5

Wat ben je kritisch, niemand kijkt meer naar de cakeboard, daarvoor is je taart veeeel te leuk,ik wou dat ik het kon. Je babytje is mega goed gelukt  :D

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Dank jullie wel voor de leuke reacties!!  *D

7

Wat een schatje!!!

Wat een super leuke taart!  Echt super leuke baby en in bad echt geweldig!!

Was dubbelzijdig tape geen optie voor dat lintje? Moet zeggen dat het bij mij dan echt muurvast zit en geen kant uit gaat!

9

ooooh wat een lieve baby!  Heel mooie taart!

10

Wow wat een beauty! En het baby'tje is echt fantastisch goed!

11

Heeeel leuk!!

12

Wat een gave taart!!

13

Wat een schatje, die kleine. En die lieve kleertjes aan de zijkant. Ik vind het echt een ontzettend geslaagd geheel.

Tieneke

14

Wat een leuke taart! Weer eens wat anders!!! mooi gemaakt hoor!!

15

michelleclaire schreef:

Wat een super leuke taart!  Echt super leuke baby en in bad echt geweldig!!

Was dubbelzijdig tape geen optie voor dat lintje? Moet zeggen dat het bij mij dan echt muurvast zit en geen kant uit gaat!

Heb ik geprobeerd, maar wil bij mij niet blijven zitten op zo'n dun board (3mm). Gebruik dat wel altijd voor de 10mm dikke drums.

16

Dank jullie wel voor de leuke reacties  :thumb:

17

wat gaaf

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

18

Leuk gedaan