Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » de traktaties van onze meiden dit jaar
Pagina's 1
Wat leuk!!! En welkom terug dan ook maar, zou ik zo zeggen
Ik hoop niet dat je 40 van die tasjes hebt moeten maken...want dat is wel een boel werk....maar aangezien je schrijft dat het voor traktatie is, denk ik dat het er toch een behoorlijk aantal waren?
kKan het eigenlijk net niet helemaal lekker zien, zijn vrij kleine foto's, klopt dat?
kKan het eigenlijk net niet helemaal lekker zien, zijn vrij kleine foto's, klopt dat?
Even op de foto klikken dan opent deze zich groter. Komt door de optie *afbeelding aan post toevoegen* ipv IMG optie
Leuk hoor!
Tante Taartje schreef:kKan het eigenlijk net niet helemaal lekker zien, zijn vrij kleine foto's, klopt dat?
Even op de foto klikken dan opent deze zich groter. Komt door de optie *afbeelding aan post toevoegen* ipv IMG optie
De foto's blijven bij mij dan nog behoorlijk klein...
bakmijntaart schreef:Tante Taartje schreef:kKan het eigenlijk net niet helemaal lekker zien, zijn vrij kleine foto's, klopt dat?
De foto's blijven bij mij dan nog behoorlijk klein...
Ik kan er (ook) niet aan wennen, eerlijk gezegd . Toen deze functie er nog niet was waren de foto's veel duidelijker. Sommige taarten hebben veel details en die wil ik dan wel eens van dichterbij zien (moet eigenlijk aan de bril, maar stel het steeds uit ). Wanneer ik dit nu doe wordt het alleen maar waziger . Daardoor klik ik de topics met kleine foto's meestal al gelijk weg, wat ik toch wel jammer vind. Ook voor diegene die ze geplaatst heeft
Ik kan er (ook) niet aan wennen, eerlijk gezegd . Toen deze functie er nog niet was waren de foto's veel duidelijker. Sommige taarten hebben veel details en die wil ik dan wel eens van dichterbij zien (moet eigenlijk aan de bril, maar stel het steeds uit ). Wanneer ik dit nu doe wordt het alleen maar waziger . Daardoor klik ik de topics met kleine foto's meestal al gelijk weg, wat ik toch wel jammer vind. Ook voor diegene die ze geplaatst heeft
Mee eens. Ik voeg zelf nog steeds via mijnalbum foto's toe, dan zijn ze "ouderwets" groot en hoef je de foto's niet aan te klikken om ze groter te zien. Jammer genoeg doen de meesten onder ons het via de mogelijkheid onderaan het berichtblok "afbeelding aan post toevoegen". Misschien wel sneller, maar zeker niet handiger te bekijken. Maar ja, het is zoals het is....
Esther68 schreef:Ik kan er (ook) niet aan wennen, eerlijk gezegd . Toen deze functie er nog niet was waren de foto's veel duidelijker. Sommige taarten hebben veel details en die wil ik dan wel eens van dichterbij zien (moet eigenlijk aan de bril, maar stel het steeds uit ). Wanneer ik dit nu doe wordt het alleen maar waziger . Daardoor klik ik de topics met kleine foto's meestal al gelijk weg, wat ik toch wel jammer vind. Ook voor diegene die ze geplaatst heeft
Mee eens. Ik voeg zelf nog steeds via mijnalbum foto's toe, dan zijn ze "ouderwets" groot en hoef je de foto's niet aan te klikken om ze groter te zien. Jammer genoeg doen de meesten onder ons het via de mogelijkheid onderaan het berichtblok "afbeelding aan post toevoegen". Misschien wel sneller, maar zeker niet handiger te bekijken. Maar ja, het is zoals het is....
Inderdaad jammer. Ik plaats eigenlijk nooit (meer) maar anders gebruik ik ook mijnalbum
Wilde nog wel even toevoegen dat ik de foto's vergroot met de iPad en ze dan waziger worden . Denk dat de meeste dit wel begrepen, maar zeg het toch nog even
jeetje wat een enorme klus en wat mooi gedaan , de 2 de foto krijg ik ook niet groter maar zal zeker ook heel erg mooi zijn
leuk dat je weer wat hebt gepost, tot gauw weer hoop ik
en nog gefeliciteerd met je dochters
Wat mooi gemaakt zeg, prachtig!
mooi zeg
Heel tof!!!!!!!!!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » de traktaties van onze meiden dit jaar