1

Onderwerp: Verjaardag

Gister was mijn moeder jarig en heb ik deze taart voor haar gemaakt!

Gevuld met bananen mousse en nutella botercrème met maltesers :9  :9

Zoals met alles wat ik voor haar maak, was ze er ontzettend blij mee en dat is wel een fijn gevoel :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-G7CYKLSO-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WMVAQNIO-D.jpg

Wel heb ik nog een vraagje over de sliertjes tussen de strik, die blijven moeilijk, ik had ze zelfs gedoogd in de oven en toch zodra ze in de strik gaan oden ze op een of andere manier weer zacht :grr:

hoe doen jullie dat?? :think:

2

Re: Verjaardag

Wat een lief taartje, de kleuren zijn zo mooi en ook van de bloemetjes, mooi geheel. Van de strik weet ik niet... maar ik heb ook een vraag aan jou,hoe krijg jij een rond board zo mooi ingepakt met inpakpapier??! Dat lukt mij echt niet!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Wat een frisse kleuren heb je gebruikt!
Vind ook je strik erg mooi geworden, die "wokkels" zoals ik ze noem maak ik meestal met tylose en dan laat ik ze goed uitharden.

4

Wat een fleurige taart, logisch dat je moeder er blij mee was, nog van harte gefeliciteerd.  En je hebt idd je onderbord erg strak ingepakt met het papier  :thumb:

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Wat een leuk en vrolijk taartje! Frisse fleurige kleurtjes en al... nice!

6

Wat een mooie taart gaaf gedaan met die fellere kleuren op de zijkanten en je strik!

Dat is een hele mooie taart zeg! mooie kleuren ook en ik snap ook dat je moeder er heel blij mee is :) Gefeliciteerd met je moeder

Volgens mij is dat cake board niet ingepakt met inpakpapier, maar een cake board met een print. Heb ze zelf ook gehad, die van mij was van Taarten Decoreren en was onderdeel van een soort van kartonnen taartstandaard. Klopt dat Baklataart :) ?

8

Desiree - Sweet Happinez schreef:

Dat is een hele mooie taart zeg! mooie kleuren ook en ik snap ook dat je moeder er heel blij mee is :) Gefeliciteerd met je moeder

Volgens mij is dat cake board niet ingepakt met inpakpapier, maar een cake board met een print. Heb ze zelf ook gehad, die van mij was van Taarten Decoreren en was onderdeel van een soort van kartonnen taartstandaard. Klopt dat Baklataart :) ?

dank jullie wel allemaal :)

Klopt helemaal hoor Desiree , is een onderdeel van de taart standaard die ik nooit gebruikte!! :thumb:

ik kan echt niet iets rond inpakken hoor :lol:  :lol:  :lol:

9

Haha oke, zoiets zou ik ook eens moeten aanschaffen, ziet er leuk uit!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

10

Super mooi! En zoooo jaloers op je strik!

11

Wat een lieve taart en vind de kleuren echt prachtig!

12 Laatst bewerkt door juudje83 (14-10-2015 20:08)

oeps 2x  :D

13

Hele mooie strik, hele mooie kleuren, heel mooi onderbord...had ik al gezegd dat ik het een hele mooie taart vind?  :lol:
Echt supermooi gemaakt! Vrolijk, en toch niet té.  :thumb:  :thumb: En nog gefeliciteerd met je moeder!

14

Rylke84 schreef:

Super mooi! En zoooo jaloers op je strik!

echt??????? ik vind het altijd lastig en twijfel altijd of het wel mooi genoeg is dus dit doet me wel goed zeg, super bedankt!! :)

15

LaLuub schreef:

Hele mooie strik, hele mooie kleuren, heel mooi onderbord...had ik al gezegd dat ik het een hele mooie taart vind?  :lol:
Echt supermooi gemaakt! Vrolijk, en toch niet té.  :thumb:  :thumb: En nog gefeliciteerd met je moeder!

oh, wat lief allemaal zit hier in mijn eentje een beetje te glimmen, dank je wel voor de lieve complimenten :)

16

alsnog van harte gefeliciteerd en wat een prachtige taart

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

17

Mooie taart!
Maar wat ben ik jaloers op jou strik en krullen!

Taartjes met liefde

18

ik heb nu 3 keer krulletjes gemaakt en ik maak ze minstens een dag van te voren maar liever 2 dagen eerder. fondant om een rietje heen en dan leg ik de rietjes op een bord en laat het ergens drogen. Zijn bij mij nooit slap geworden.

mooie taart trouwens! vrolijk, netjes en frisse kleurtjes :).

19

Mistey schreef:

alsnog van harte gefeliciteerd en wat een prachtige taart

dank je wel  :)

20

lilli schreef:

ik heb nu 3 keer krulletjes gemaakt en ik maak ze minstens een dag van te voren maar liever 2 dagen eerder. fondant om een rietje heen en dan leg ik de rietjes op een bord en laat het ergens drogen. Zijn bij mij nooit slap geworden.

mooie taart trouwens! vrolijk, netjes en frisse kleurtjes :).

dat doe ik ook echt zelfs deze een week vooruit gemaakt. maar zodra ze er tussen gaan worden ze slap :S  :S

ik haal ze wel eerder van het rietje zou het daar door kunnen komen??