Onderwerp: Spiegeltje, spiegeltje aan de wand Sweet Table
Voor de verjaardag van onze dochter maakte ik afgelopen weekend deze sweet table met het thema Sneeuwwitje. Weer zo genoten van het maken ervan!
Bedankt voor het kijken!
Groetjes Sandy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Spiegeltje, spiegeltje aan de wand Sweet Table
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de verjaardag van onze dochter maakte ik afgelopen weekend deze sweet table met het thema Sneeuwwitje. Weer zo genoten van het maken ervan!
Bedankt voor het kijken!
Groetjes Sandy
Geweldig, en wat een werk! Ik snap nooit zo goed hoe je dat timed, zoveel dingen bakken. Het ziet er heel verzorgd uit en leuk ook die appel die steeds terugkomt. Nog gefeliciteerd!
Wat ziet heter allemaal mooi verzorgd uit en wat heb je een hoop gemaakt!!
leuk hoe je de marshmallows hebt gemaakt!! je macarons zijn ook heel erg mooi
Wauw!!!
Leuk.
Je snoepappels zien er uit om meteen in te bijten en om marshmallows in appels te veranderen had ik ook nooit bedacht. Het rieten mandje sluit heel goed aan bij het thema.
Mag ik vragen hoe je aan de plaatjes/kaartjes/printables komt?
Ik kan niets zien... maar ben wel heel nieuwsgierig :-)
Wat mooi allemaal!! Geweldig
Geweldig, en wat een werk! Ik snap nooit zo goed hoe je dat timed, zoveel dingen bakken. Het ziet er heel verzorgd uit en leuk ook die appel die steeds terugkomt. Nog gefeliciteerd!
Dankjewel
Ik maak zoveel mogelijk van te voren en bewaar het in de diepvries. Ik maak meestal echt een planning van wanneer ik wat ga bakken, zo zie je ook of je op schema ligt
Leuk.
Je snoepappels zien er uit om meteen in te bijten en om marshmallows in appels te veranderen had ik ook nooit bedacht. Het rieten mandje sluit heel goed aan bij het thema.
Mag ik vragen hoe je aan de plaatjes/kaartjes/printables komt?
Natuurlijk mag dat, ik heb ze op internet gevonden (gegoogled en zelf uitgeprint)
Wauw daar was de jarige en de visite vast erg blij mee!
Mooie macarons
Wat heb je het thema ontzettend goed uitgewerkt! Zoveel leuke details en je taart ook zo mooi.
heel mooi
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Spiegeltje, spiegeltje aan de wand Sweet Table