Onderwerp: Mijn ouders 40 jaar getrouwd vandaag
en speciaal voor hen een taartje gemaakt met de vullingen: banaanvulling en mokkaboontjescrème.
Dank jullie wel voor het kijken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn ouders 40 jaar getrouwd vandaag
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
en speciaal voor hen een taartje gemaakt met de vullingen: banaanvulling en mokkaboontjescrème.
Dank jullie wel voor het kijken
Hoi hoi,
Bij mij werkt je link niet, maar van wat ik er zo van kan zien... NICE! Ziet er strak en chic uit, zeg!
Kan de foto jammer genoeg ook niet groter maken maar wat ik er van kan zien ziet er ontzettend mooi uit,
lieve kleurtjes en een lekkere vulling
en van harte gefeliciteerd met je ouders natuurlijk
Mooi taartje
Dank jullie wel! O raar dat ie het niet doet, bij mij doet ie het wel? Vreemd. Fijn dat jullie het toch hebben kunnen zien
Oh wauw, die is prachtig! En zo strak!
Ik kan hem ok gewoon goed zien. En hij is echt heel erg mooi. Zo mooi die roosjes er op gespoten, zo mooi strak en je lace-randje onderaan met die paar blauwe pareltjes..super!!
Dank jullie wel Lindies en Bianca1969 Wat een leuke reacties!
Ik heb even doorgeklikt naar je facebookpagina en de taart ziet er erg mooi uit Gefeliciteerd met je ouders
Ik heb even doorgeklikt naar je facebookpagina en de taart ziet er erg mooi uit Gefeliciteerd met je ouders
Dank je wel!! ik zal het aan ze doorgeven
Mooi!!!
heel mooi
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn ouders 40 jaar getrouwd vandaag