1

Onderwerp: Minions en Hoe tem je een draak...

Lang geleden dat ik iets gepost heb, ondanks de vele taarten die ik maak  ;). Maar toch wilde ik deze laten zien. De Minions omdat ik (sorry  :O  ;) ) nu eens geen 3D had deze keer, en Hoe tem je een draak omdat ik deze zo leuk vond om te maken (en de film ook erg leuk vind  ;) )

http://www.mijnalbum.nl/Foto720-P8FJOTXJ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto540-NG4AY7XS.jpg

Re: Minions en Hoe tem je een draak...

Beiden erg leuke taarten! Ik vind je kleurcombi's geweldig  :y

3

Dank je  =) . Ik twijfelde, tijdens het decoreren, wel even over de kleur oranje, maar toen de taart af was klopte het wel. Ik probeer sowieso altijd op de combi's te letten  :y

4

Geweldige taarten! Mooie details en supernetjes :thumb:

Wow, mooie taarten, maar vind vooral je draakje adorable!

6

Woooooooow, post vaker je taarten!  :D
Wat een gave variant van de minions, vind m echt mooi. En je andere taart ook, helemaal top!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7 Laatst bewerkt door LaLuub (14-10-2015 20:45)

Wauw, supermooi. Vooral je draakje is echt top. En ook een leuke niet-3D uitvoering vd Minions.
(Heel stomme vraag, maar heb je de naam wel goed gespeld? Ik ken het alleen als Quinn, en niet als Qiunn. Of zeg ik nu hele rare dingen?) Hoe dan ook: beiden echt prachtig !!!  :thumb:  :thumb:

8

Dankjulliewel voor de reacties!  =)  Zal probeer vaker taarten te posten, maar loop op FB al vaak achter  :S
@LaLuub: ja, klopt. Heb het ter plekke veranderd, maar foto's waren al genomen. Je kijkt er wel snel overheen  ;) . Zeker als je een druk weekend hebt  ;)

9

Wow zeg! Superdepuper! Mag ik vragen welke soort sterrenmal je gebruikt hebt voor je Miniontaart? Vind het erg mooie sterren namelijk.

10

Wauw, wat een mooie taarten en wat is je minion taart ontzettend leuk en origineel!!

je draakje is zo schattig en zo mooi hoe je de taart hebt gemaakt prachtig allebei gewoon!! :thumb:  :thumb:

van mij mag je ook echt vaker je taarten posten hoor, vind het zo leuk om naar te kijken :D

11 Laatst bewerkt door Melou (15-10-2015 11:08)

Toffe taarten en knap afgewerkt.
Ik vind vooral leuk hoe de minion taart zo afgerond is, dat zie je niet vaak voorbij komen.

12

Dankjulliewel  =)
@Rylke84: dit zijn de PME star cutters (set). De grote en kleine (plunger) uitstekers. Deze heeft hele scherpe hoeken wat de ster juist mooier maakt, vind ik  ;)
@Melou: dit doe ik niet vaak, maar de biscuit was iets hoger dan normaal en was bang dat het met bekleden bij de hoeken fout zou gaan. Dus dan maar zo gedaan en vond het zelfs leuk (ook) geworden  ;)

13

Ik blijf kijken naar je mooie minion taart en je prachtige, sprekend lijkende draakje. Heb even een kijkje genomen op je FB pagina, maar jij maakt ECHT HELE MOOIE TAARTEN! Daar kan ik nog de nodige inspiratie vandaan halen  ;)

14 Laatst bewerkt door Esther68 (17-10-2015 09:41)

LaLuub schreef:

Ik blijf kijken naar je mooie minion taart en je prachtige, sprekend lijkende draakje. Heb even een kijkje genomen op je FB pagina, maar jij maakt ECHT HELE MOOIE TAARTEN! Daar kan ik nog de nodige inspiratie vandaan halen  ;)

:o  :o  :o wordt er verlegen van  ;) . Dankjewel  =) . Ik moet zeggen dat ik ook weer veel inspiratie van het web en DLT haal  :y . Lang leve googel!  ;)

15

Esther68 schreef:

Dankjulliewel  =)
@Rylke84: dit zijn de PME star cutters (set). De grote en kleine (plunger) uitstekers. Deze heeft hele scherpe hoeken wat de ster juist mooier maakt, vind ik  ;)
@Melou: dit doe ik niet vaak, maar de biscuit was iets hoger dan normaal en was bang dat het met bekleden bij de hoeken fout zou gaan. Dus dan maar zo gedaan en vond het zelfs leuk (ook) geworden  ;)

Thanks!:)

16

prachtig

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !