1

Onderwerp: special edition

Ik heb de enchanted mix voor cream van funcakes besteld een seizoen special voor een toef op de cup cakes.

Nu ben ik benieuwd of iemand hem al heeft geproefd en hoe je het vindt :D

2

Re: special edition

Jaaaaa heerlijk! Ben helemaal fan! Heel naturel en had vanille bijgevoegd ook heel lekker..

3

Oh, dat klinkt super!!
Kan niet wachten :D

Ook zo makkelijk te maken volgens de beschrijving.

Ja heel makkelijk, ik heb alleen water gebruikt en ik dacht eerst: hij stijft niet op maar lang genoeg kloppen en het ging goed. Heb zojuist mijn taart met een laagje naturel creme gevuld, samen met hazelnoot en advocaatbotercreme.

En zit nu heerlijk een cupcake met advocaatbotercreme, enchanted cream en stiekem gevuld met wat advocaat te eten.  :p  :shh:

Groetjes Kirsten

5 Laatst bewerkt door vonn (08-10-2015 20:26)

Oh dat klinkt allemaal heel positief,  dus dat ga ik ook maar even halen volgende week. Hoop dat het nog te krijgen is in Naaldwijk :)

Nog een vraagje:  hoeveel toeven voor op cupcakes haal ik uit 150 gram mix?

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

6

Veel.. Denk dat je 24/30 wel haalt.

7

kimi schreef:

Veel.. Denk dat je 24/30 wel haalt.

dank je wel. dat is best veel

8

het is binnen gekomen van de week ga ik het gebruiken moet 40 cc maken dus weet ik gelijk hoeveel ik
moet gebruiken :D

9

Baklataart schreef:

het is binnen gekomen van de week ga ik het gebruiken moet 40 cc maken dus weet ik gelijk hoeveel ik

Ik ben benieuwd hoe het jou bevalt,  ik heb het net in Naaldwijk bij dlts gekocht, en gelijk een potje witte chocolade smaakstof om er door te mengen.

Groetjes Vonn

10

hij klinkt mij ook erg lekker yummm

11

vonn schreef:
Baklataart schreef:

Ik ben benieuwd hoe het jou bevalt,  ik heb het net in Naaldwijk bij dlts gekocht, en gelijk een potje witte chocolade smaakstof om er door te mengen.

Groetjes Vonn

ga ze vrijdag maken dan laat ik het weten Vonn maar die witte choco er door lijkt me ook erggg lekker :9  :9

12

Baklataart schreef:
vonn schreef:
Baklataart schreef:

Groetjes Vonn

ga ze vrijdag maken dan laat ik het weten Vonn maar die witte choco er door lijkt me ook erggg lekker :9  :9

Ik ga het morgenochtend maken,  er staan nu kleine kwarktaartjes op te stijven in de koeling en daar wil ik toeven van de mix op spuiten,  ga er nog geen witte choco smaakstof doorheen doen want ik weet niet of dat in combinatie met stoofpeertjeskwark lekker zal zijn.

13

Witte chocolade is erg lekker bij stoofpeer  :p

14

Stomme vraag misschien, maar wat is het verschil met "gewone" toevenmix?

15

Rylke84 schreef:

Stomme vraag misschien, maar wat is het verschil met "gewone" toevenmix?

Geen boter, deze creme is veel luchtiger en zachter en spierwit.  :)

Groetjes Kirsten

16

vanmorgen gemaakt, wat een geweldige uitvinding, je kan er prachtige toeven mee spuiten en het is heerlijk.
ik heb er 10 kwarktaartjes mee gedecoreerd en nog heel veel over, maar het is erg fijn dat je het nog 6 dagen in de koelkast kan bewaren.

ik zal vanavond even de foto laten plaatsen, ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet  :o , dus dat moet mijn hubbie doen.

groetjes Vonn

17 Laatst bewerkt door kimi (13-10-2015 18:39)

http://www.mijnalbum.nl/Foto720-7YXF4NY6.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto540-TPWDLUP4.jpg

enchanted cream met een beetje roze erdoor en vanille .

dit is qua hoeveelheid trouwens nog maar 1/8  de van de hoeveelheid ongeveer die 1 batch maakt.
dit is toetje voor de kids geworden haha .. mama mogen we die superzachte vulling als toetje..  :Y

18 Laatst bewerkt door Tante Tien (13-10-2015 19:36)

Mmmm.... dat ziet er goed uit zeg. En wat leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn. Zit er wel vet in de mix of is het echt helemaal zonder boter? Hoe wordt het zo stijf dan? Zit er eiwit in of zo? Nu hebben jullie mij echt nieuwsgierig gemaakt, ga even googlen...

Edit: Hmmm... ik zie dat er vetten en melkeiwit in zitten (en heel veel e-nummers trouwens, die heb ik liever niet), maar kan nergens vinden of het een vet product is of niet. Staat op de verpakking daarover iets?

Tieneke

19

Ik geloof dat ik dit óók wel een keer wil proberen   O-)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

20

Is dit niet net zo iets als klop-klop?

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

21

cakebym schreef:

Bedoel je met klop-klop de kloppudding uit zo'n pakje? Want daar kan je het echt niet mee vergelijken.

Groetjes Vonn

22

Helaas (bijna) overal uitverkocht....  :s

23

cakebym schreef:
Bedoel je met klop-klop de kloppudding uit zo'n pakje? Want daar kan je het echt niet mee vergelijken.

Nee, ik bedoel deze:
http://az721488.vo.msecnd.net/image/444211/636x380/0/psklopklopdef.png

Een soort instant slagroom.

www.facebook.com/cakebym

24

oh oké, dat weet ik niet want ik ken het niet. misschien dat er hier iemand is die het wel een gebruikt heeft.

groetjes Vonn

25

Mijn oma maakte dat vroeger altijd voor me :) Het bestaat nog steeds.

www.facebook.com/cakebym