Onderwerp: Mijn eerste taart... Roze poezentaart.
Het heeft even wat voeten in de aarde gebracht, maar hij is er. Mijn allereerste taart met
de chocobiscuit mix van funmix, maar ging niet zo goed... Precies opgevolgd wat er op de verpakking stond, maar na 35 min in de oven op 160 graden was deze niet gaar.. Dus maar even weer terug gezet en nog eens 20 min gedaan op 180 graden...
Ik had nog banketbakkersroom en boter crème van de vorige keer over, maar nadat ik het uit de vriezer had gehaald en het opnieuw geklopt had, zag het er niet al te lekker uit en was de boter crème ook niet meer zo stevig.. maar toch gebruikt voor de taart want het voldeed nog.
maar de volgende keer maak ik gewoon voldoende per taart zodat ik niet meer over heb...
Ik wilde een taart maken voor mijn ouders en die zijn gek op poezen... dus dacht ik poezentaart word het. Had alleen wat teveel roze vandaar dat het ook met roze is afgewerkt
Ik ben dus puur bezig met proeftaarten, want met mijn zoontje zijn verjaardag wil ik graag een blaze taart maken. Hopelijk gaat het dan wel goed
Nou hier is ie dan:

https://www.facebook.com/SonjaTaartenCu … ?pnref=lhc