1

Onderwerp: 500 koekjes voor het afscheid

Voor het afscheid van mijn werkgever, een huisarts, heb ik 500 koekjes gemaakt..... ik had leuke hoedjes voor iemand op bestelling gemaakt (90) en toen ze die zag zei ze; als je niet wil moet je het eerlijk zeggen, maar ik zou heel graag koekjes met een esculaap hebben op mijn afscheid. Tja, wat zeg je dan tegen een ontzettend fijne werkgever??? Ik zei dat ik dat wel wilde doen. Hele vakantie mee bezig geweest. Gisteren het afscheid gehad. Het werd erg gewaardeerd door de dokter en de patiënten. Maar ik doe het niet snel nog een keer. :)

http://i59.tinypic.com/17thcx.jpg

Re: 500 koekjes voor het afscheid

Allemachtig... wat een werk.........!

3

Mijn hemel wat een werk!!..

wel onwijs knap en goed gemaakt.

4

Dank je wel.

5

Wauw dikke pluim voor jou!!! Ze zien er netjes uit

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6 Laatst bewerkt door Bianca1969 (27-09-2015 09:52)

OMG...500 stuks....pffff wat een werk.
Maar wat zijn ze mooi geworden. Groot compliment voor je, want ze zien er super uit. Ik denk dat je deze werkgever niet snel zal vergeten.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

7

Haha dat zijn een hoop. Ze zijn mooi strak geworden

8

Klopt het was een bijzonder fijne werkgever anders had ik dit ook niet gedaan! :)

9

Wauw, wat zien ze er prachtig uit en wat een enorme klus, wel super dat het zo gewaardeerd is en terecht natuurlijk :thumb:

10

Ze zijn echt prachtig geworden, knappe prestatie.

Tieneke

11

Wat een boel!
Hoe heb je de aesculaapjes gedaan?
Een frostingprintje op de icing?
Prachtig geheel: als je er 1 hebt dank je "mwah" als je er 500 hebt denk je "wauw" ;)!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

12

Ja, de esculaapjes waren een printje, maar die moest ik nog wel allemaal keurig rond knippen! :)  Ik wilde ze eerst spuiten maar toen zag ik toevallig  iemand die printjes had voor wat anders, dus toen dacht ik; als ik dit nou doe (in overleg) dan kan ik er wel 500 maken....iv 400. En zo geschiedde.... O-)  Ik dacht eerst dat ik ze nooit alle 500 op een foto zou krijgen maar toen bleek de man van mijn arts deze prachtige schaal te hebben, alsof het er voor gemaakt is.  *D

13

Gevonden!  Supergoed gedaan, wat veel, mooi om als geheel te zien! En leuk je op de beurs tegen te komen  =)  =)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

14

Dank je wel! Ik vond het ook erg leuk om jullie tegen te komen, zal me de volgende keer weer melden! :) :) :)