1

Onderwerp: Taart vervoeren: reis van 10 uur

Hallo allemaal!

Ik krijg zojuist een aanvraag voor een taart, maar het ding moet helemaal van Groningen naar Munchen! Ze hadden uitgerekend dat het een reis van circa 10 uur wordt. Mijn taartjes zijn eigenlijk nooit verder dan de Noordelijke regio's uit gekomen en heb hier dus totaal geen ervaring mee. Met koelelementen en een piepschuimen box kom je misschien al een eind, maar 10 uur?! Iemand tips? Of is dit gewoonweg niet mogelijk?

Ik lees graag! :D

Groetjes,
Aïsha

2

Re: Taart vervoeren: reis van 10 uur

Ik denk dat het wel kan, maar het hangt wel van je vulling(en) + je decoratie af.
Ik zou zeker adviseren om geen koelkastvullingen te gebruiken en ik zou niet de fragiele decoratie gebruiken. Of die dan in elk geval los meegeven, zodat ze die er zelf op kunnen zetten?

En hoe groot is/moet 'ie worden?

Perhaps when we find ourselves wanting everything,
It is because we are dangerously near to wanting nothing - Sylvia Plath

3

Re: Taart vervoeren: reis van 10 uur

Ik gebruik voor transport een piepschuim box die hiervoor speciaal gemaakt is, met koelelementen Gaat het ruim drie uur prima, langer zou ik niet doen met vulling die in de koelkast moet

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda