1

Onderwerp: ontdooien cupcakes en cake

Hoi allemaal,

Ik mag voor mijn vaders surpriseparty de taart en ccs  maken, en omdat ik nog scholiere ben heb ik doordeweeks niet zoveel tijd. Ik heb dus alle cupcakes en cake van tevoren gemaakt en ingevroren. Tot zover wist ik wat ik moest doen, maar nu twijfel ik toch een beetje over het ontdooien, want moet ik de ccs en cake via de koelkast laten ontdooien, of gewoon zo op het aanrecht?

Iemand advies?

Liefs Marieke

Perhaps when we find ourselves wanting everything,
It is because we are dangerously near to wanting nothing - Sylvia Plath

2

Re: ontdooien cupcakes en cake

Ik denk eerlijk gezegd beter op het aanrecht want volgens mij kunnen ze in koelkast wel klef worden ..wel jammer dat je ze moet invriezen, cupcakes zijn altijd als ze net gebakken zijn het allerlekkerst

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Ik zou vanwege de fondant van de taart die in ieder geval in de koelkast ontdooien...

Live as if you were to die tomorrow
Learn as if you were to live forever! -Ghandi-

4 Laatst bewerkt door MariekjeJo (27-09-2015 16:28)

Tigrasas, ja ben ik met je eens maar ik had het anders niet gered...

5 Laatst bewerkt door MariekjeJo (27-09-2015 10:19)

1x is genoeg

6

Een dag van te voren uit de diepvries halen en in de koelkast laten ontdooien..

En je zin "die chauffeurs proeven dat toch niet"... ????? Het zijn ook gewoon mensen, die iets smakelijks willen lijkt me. Uit de diepvries gaat prima, maar vond dit een erg neerbuigende zijn tov chauffeurs..

7 Laatst bewerkt door Esther68 (27-09-2015 15:34)

Uit je bericht begrijp ik dat het ongedecoreerde cc's zijn en een cake (of bedoel je biscuit)? Dan zou ik deze gewoon op het aanrecht laten ontdooien.
Ik vind juist cake een dag later lekkerder  :Y

8 Laatst bewerkt door MariekjeJo (27-09-2015 16:31)

Idd Esther!
Mijn pa is chauffeur, en zijn collega's zijn echt leuke mannen, en tuurlijk krijgen ze wat lekkers. Maar ze zullen het heus niet proeven als er een cakeje bij zit dat niet luchtig is als  wanneer ie vers gebakken was geweest. Zo bedoel ik het, en niet anders.

9

Mijn man is ook chauffeur en heeft een hele goede smaak, begrijp,dan ook die uitspraak niet echt....

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda