1

Onderwerp: Eerste bruidstaartje.

Hallo allemaal :)

Ik had dus mijn eerste opdrachtje voor een bruidstaart, het moest een simpel taartje worden, helemaal wit en niet teveel poes pas. ( grote opdracht had ik ook niet aangenomen )

Ik zag naderhand toen de taart was opgehaald en ik de foto's bekeek dat ik hem eigenlijk heel slordig hebt afgewerkt, als je op ooghoogte staat dan kun je zien hoe ik de roosjes op de taart bevestigd hebt en dat ziet er niet netjes uit  :s , daar baal ik wel van, maar van bovenaf zie je daar gelukkig niets van.
Tips van hoe je dat netjes op een taart bevestigd zijn natuurlijk van harte elkom , net zoals alle andere tips of feedback :D

dit is het resultaat geworden.

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-GQLLIVVZ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-BDHWD8C4.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-Z3RB3E4W.jpg

Groetjes Astrid, en bedankt voor het kijken :)

2

Re: Eerste bruidstaartje.

Nou ik vind hem in ieder geval erg mooi :-) was het bruidspaar ook blij?

3

hoi liezzle,

Bedankt!
Het bruidje kwam hem vanavond halen en ze trouwen morgen, ze vond hem erg mooi ..gelukkig :D
Ik was toch wel erg zenuwachtig,en net 10 min klaar met de taart en het inpakken van de taart toen ze voor de deur stond pffff.

4

Ik vind het ook een erg mooie taart. Mooi strak!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Nou, die is toch supergoed gelukt!? Tevreden over je rozen?

6 Laatst bewerkt door astap79 (20-09-2015 21:46)

Bedankt Bianca1969 en tante taartje!

Ik ben aardig tevreden over mijn rozen, ( als ik kijk naar de ervaring wat ik heb met rozen maken ) maar er zit natuurlijk nog veel verbetering in om ze realistischer te laten lijken :) daar ga ik natuurlijk nog aan werken ;)

7

Ik vind je rozen prachtig en de rest ook hoor!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

8

Ik vind het een hele mooie taart

9

Bedankt dames  :thumb:  :D :D

10

Heel mooi! :thumb:

11

Bedankt Tortje :D

12

Wauwwww, Astrid hij is werkelijk prachtig echt heel erg mooi en je rozen zijn super mooi, net als je ruitmotief!!!! :thumb:

ook heb je heel netjes je onderbord afgewerkt :D

mag ik vragen hoe jij je motiefje hebt gedaan ik heb het gister voor het eerst gedaan met die van wilton maar zat er wel mee te tobben :think:

13 Laatst bewerkt door astap79 (23-09-2015 08:56)

Hallo baklataart,

Bedankt voor jouw compliment :D , erg leuk om te horen.
Het ruitmotief heb ik gedaan met Patchwork Cutter Diamond Design.
http://www.deleukstetaartenshop.nl/patc … ond-design

Het was pas de 2e keer dat ik dit gebruikt hebt en moet zeggen dat de 1ste keer beter ging, want uiteindelijk kom je aan de achterkant niet goed uit, dat is even priegelen.

Ik zal je een link doen van een fijne uitleg ervan.
( dat mag toch? zo niet dan hoor ik dat graag en zal ik de link verwijderen :) )
Zoe fancy cakes heeft op haar YouTube channel heeel veel leuke tutorials!
https://www.youtube.com/watch?v=Uifieloe_mU

Groetjes Astrid, en succes :)

14

oke, heel erg bedankt dat ziet er beter uit dan wat ik heb, ga ik toch maar aanschaffen dan =D

en bedankt voor het linkje :thumb:

15

Geen dank :D

16

Netjes gedaan hoor!

17

Bedankt bibi89 :D

18

Is dit je eerste bruidstaartje??? Nee toch? Wat een mooie taart en je rozen zijn heel mooi!

19

ziet er heel netjes uit! je mag trots zijn op jezelf! een kleine tip voor de rozen wat ik altijd doe is ze schuin afknippen met een grote schaar, dit keer dus niet de stelen maar de bloem zelf. zo liggen ze platter op de taart en kan je ze dichter in elkaar schuiven.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

20

Hoi Rylke84, bedankt voor je cimpliment :D ja dit is echt mijn eerste bruidstaart.

@ Kwebbeltje, ook bedankt voor het compliment, doet me goed te horen van iemand die zulke prachtige taarten maakt :)
Bedankt voor de tip, die ga ik zeker gebruiken!

21

Niet zo streng voor jezelf zijn hoor, dit is een prachtige en keurig netjes afgewerkte bruidstaart waar je trots op mag zijn. In wit nog maar liefst en zonder vlekken of deuken, ik doe het je echt niet na. Mooi met je rozen en ruitmotief.

Tieneke

22

Bedankt tante Tien!

Ja ik heb The mat gebruikt voor het uitrollen, ook dat houdt het meeste stof tegen, maar helemaal voorkomen doe je het toch niet want met doorkneden kan er ook al stof bijkomen, dus er zat her en der wel een stofje, wat ik geprobeerd heb met een needletool weg te halen.
Er zat wel een deuk in de taart ;) waarschijnlijk de andere kant van the mat tegen aan laten hangen waardoor er een deuk ontstond, dit heb ik weg gewerkt door de naam er overheen te plakken, dus je zag er niets van :)