Onderwerp: Cambuur t-shirt, Garfield, Cars, Dr. Oetker Challenge 1 en 2
Cambuur shirt

Garfield

Cars lightning mcqueen en takel

dr. oetker Challenge 1&2

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cambuur t-shirt, Garfield, Cars, Dr. Oetker Challenge 1 en 2
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Cambuur shirt

Garfield

Cars lightning mcqueen en takel

dr. oetker Challenge 1&2

Mooie taartjes
Je garfield is echt leuk!
wat een leuke taarten en je garfield is echt zó leuk 
Leuk! Je garfield is goed gelukt zeg. En wat zit er voor heerlijks in je laatste foto?
Leuk! Je garfield is goed gelukt zeg. En wat zit er voor heerlijks in je laatste foto?
Ik heb een gewone vanille Cupcake gemaakt, en de caramelvulling voor banoffee oke gebruikt ( gecondenseerde melk, boter en Schenkstroop verwarmen tot fudge), afgesmeerd met cream chees frosting, banaantjes erop en toen nog gesmolten chocolade erover gedaan. :-)
lady-vall schreef:Leuk! Je garfield is goed gelukt zeg. En wat zit er voor heerlijks in je laatste foto?
Ik heb een gewone vanille Cupcake gemaakt, en de caramelvulling voor banoffee oke gebruikt ( gecondenseerde melk, boter en Schenkstroop verwarmen tot fudge), afgesmeerd met cream chees frosting, banaantjes erop en toen nog gesmolten chocolade erover gedaan. :-)
Wauw dat klinkt super lekker!
Leuk!! En wat een gave Garfield! Mag ik hem opslaan?
Die Garfield! Echt superleuk!! Mijn zoontje wil meteen een Garfield taart voor zijn verjaardag!

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cambuur t-shirt, Garfield, Cars, Dr. Oetker Challenge 1 en 2