1

Onderwerp: Zebrataart met foto

Voor mijn vriendin haar dochter die op dezelfde dag jarig is als mijn zoon alleen ze viert het dit weekend pas.
Ze wilde een zebrataart met alleen een foto erop dus dat heb ik gedaan.
Voor nu even de laatste foto voorlopig want ik wordt geopereerd en ben 6 weken uit de running :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-73RTGVRT-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IUXGPRPK-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LLMISSGG-D.jpg

2

Re: Zebrataart met foto

wat een leuke taart. zo dat is een lange tijd, hopelijk niets ernstigs?

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

vonn schreef:

wat een leuke taart. zo dat is een lange tijd, hopelijk niets ernstigs?

Groetjes Vonn

Nee hoor niks ernstigs ik ga een grote buikwanscorrectie laten doen dus het is meer eigen belang :)
Maar ja voorlopig wel even niks mogen doen en dat is voor mij wel het ergste denk ik want kan niet stilzitten.

Hoi,

Mooie taart en sterkte en beterschap. Dan maar tijdens je ziek zijn inspiratie op doen via het web?

saskiahuisman schreef:

Hoi,

Mooie taart en sterkte en beterschap. Dan maar tijdens je ziek zijn inspiratie op doen via het web?

Haha ja misschien kom ik dan wel een keertje tot rust :-P

6

Mooi hoor vooral dat lijstje, wat ongelooflijk knap!! Veel sterkte komende weken!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

lady-vall schreef:

Mooi hoor vooral dat lijstje, wat ongelooflijk knap!! Veel sterkte komende weken!

Het lijstje is gewoon een printje :)
Ik zoek altijd frames op google en plaats er een foto in met mijn foto programma en dan  print ik het uit, dat is het makkelijkst en het mooist vind ik :)

8

Wat een mooie taart weer en leuk hoe je het foto lijstje hebt gedaan, slimme manier ook!! :thumb:

en heel heel veel sterkte met de operatie, wel een kroon op al je harde lijnen!! hoop dat je niet te veel pijn hebt en laat je maar lekker door man en kinderen verwennen dat doen ze vast graag voor je , jij hebt ze immers zo verwend met al je lekkere baksels!!

heel veel sterkte!!

Baklataart schreef:

Wat een mooie taart weer en leuk hoe je het foto lijstje hebt gedaan, slimme manier ook!! :thumb:

en heel heel veel sterkte met de operatie, wel een kroon op al je harde lijnen!! hoop dat je niet te veel pijn hebt en laat je maar lekker door man en kinderen verwennen dat doen ze vast graag voor je , jij hebt ze immers zo verwend met al je lekkere baksels!!

heel veel sterkte!!

Nou heel erg bedankt voor je berichtje maar geen kroon op mijn harde lijnen hoor want de helft zit er alweer aan.
Ik baal er zo enorm van een jaar power slim gedaan heeft me bij elkaar zo'n 4500 euro gekost en zodra je stopt met zo'n dieet vliegt het er gewoon weer aan.
Moedeloos wordt je ervan.
Die buik is niet echt van loshangend vel ofzo hoor maar gewoon een band die ik heb overgehouden van de tweeling 15 jaar geleden dus het is niet heel ernstig maar voor mij wel al 15 jaar iets waar ik wat mee wil doen.
Dus nu twee jaar lang taartjesgeld opzij gelegd en dan moet ik er nu maar aan geloven :)

10

dollelollypop schreef:
Baklataart schreef:

heel veel sterkte!!

Nou heel erg bedankt voor je berichtje maar geen kroon op mijn harde lijnen hoor want de helft zit er alweer aan.
Ik baal er zo enorm van een jaar power slim gedaan heeft me bij elkaar zo'n 4500 euro gekost en zodra je stopt met zo'n dieet vliegt het er gewoon weer aan.
Die buik is niet echt van loshangend vel ofzo hoor maar gewoon een band die ik heb overgehouden van de tweeling 15 jaar geleden dus het is niet heel ernstig maar voor mij wel al 15 jaar iets waar ik wat mee wil doen.
Dus nu twee jaar lang taartjesgeld opzij gelegd en dan moet ik er nu maar aan geloven :)

jeetje wat erg van al je geld en afzien en dat het er dan weer aan komt!! echt niet leuk voor je!!
maar vind het knap dat je het toch gaat doen zeker als je het al zo lang wilt.

ik heb na al dat ge jojo besloten niet meer te lijnen, ja ik weeg te veel maar kom ook niet meer aan gelukkig!!

Sterkte en hoop dat je straks blij bent met het resultaat :thumb:

Baklataart schreef:
dollelollypop schreef:
Baklataart schreef:

heel veel sterkte!!

jeetje wat erg van al je geld en afzien en dat het er dan weer aan komt!! echt niet leuk voor je!!
maar vind het knap dat je het toch gaat doen zeker als je het al zo lang wilt.

ik heb na al dat ge jojo besloten niet meer te lijnen, ja ik weeg te veel maar kom ook niet meer aan gelukkig!!

Sterkte en hoop dat je straks blij bent met het resultaat :thumb:

Het blijft altijd vechten denk ik tegen die kilo's en dan ook nog eens met een te trage schildklier valt het niet altijd mee maar ja je doet er niks aan.
Dankjewel voor je steun en gaat hoop ik vast goedkomen.
Ik had het beter kunnen doen toen ik op gewicht was maar ja ik had ook niet verwacht dat het er zo snel weer bij zou komen.