1 Laatst bewerkt door astap79 (18-09-2015 13:13)

Onderwerp: Roosjes goed genoeg voor bruidstaartje?

Ik heb een opdrachtje voor een bruidstaartje a.s. zondag.
de vraag was een simpel klein bruidstaartje ( een grote opdracht had ik ook niet aangenomen omdat ik daar nog niet de ervaring in heb )
Er mochten 3 roosjes bovenop de taart komen, maar mijn vraag is nu of mijn gemaakte roosjes goed genoeg zijn voor deze taart?
Ik hoor graag jullie mening :) ik weet nog niet of de linker roos erop gaat, er is er nog 1 in de maak..:)
Er zit nog veel verbetering in, dat weet ik wel.

http://s23.postimg.org/p624j22zb/DSC_3513.jpg

Alvast bedankt,
groetjes Astrid.

Re: Roosjes goed genoeg voor bruidstaartje?

Ik denk dat die vraag vooral bij de aanvragen zou moeten liggen... :P

Maar als je het dan toch hier vraagt, ik vind ze erg mooi. Al zou ik proberen in de toekost nog iets meer te frillen, de blaadjes ogen hier en daar wat dik, naar mijn idee. Maar ik zou ze zo bruidstaartwaardig keuren, hoor!  :y

Succes ermee!

3

Hoi tante taartje,

Bedankt voor jouw reactie, er zit inderdaad nog verbetering in bij het frillen, ik kreeg het idee dat als ik ze dunner maakte dat ze gingen hangen :) Ik ga het vanavond nog ééns proberen .

Groetjes.

Ja, dat probleem ken ik wel... Misschien zoeken naar een tussenweg, uhhh dikte. ;)
Succes!

5 Laatst bewerkt door astap79 (18-09-2015 22:00)

Ik kreeg net als tip om ze dan eerst eventjes te laten drogen voordat ik ze er op ging plakken, ja is logische , maar ik ging aan 1 stuk door hahah.
op de foto lijken ze idd erg dik, terwijl ik het idee had dat dat niet zo was.. :)

ik blijf gewoon oefenen.

Mijn idee... niet TE lang laten drogen, dan scheuren ze weer als je ze een beetje wilt vouwen...
Maar zoals ik al zei... Ik denk dat het bruidspaar hier al heel gelukkig van gaat worden!

7

Ja bedankt  :thumb:
Het is altijd weer spannend om een taartje te leveren  :s   =)

8

Mooie roosjes hoor!
Als je een roos op draad maakt, kun je ze ondersteboven hangen en dan hangen de blaadjes meteen mooi.

9

Hoi Seefje,

Bedankt voor je reactie, ja op een draadje wil ik ook nog gaan proberen, dat is wel makkelijker drogen denk ik.. er zijn zoveel verschillende tutorials te vinden op het net, moet gewoon proberen en kijken welke het beste voor mij werkt :)

10

ik vind ze taart waardig hoor je roze roos bij je mainstreet taart vond ik ook echt mooi =D

zelf vind ik het ook moeilijk om ze echt mooi dun te krijgen heb dan gauw weer dat ze te dun zijn :lol:

op draad is dat dan niet extra moeilijk? :think:

succes met de taart maar die zal zeker mooi worden :thumb:

11

Ik vind ze ook zeker taartwaardig! Super gedaan :)

12

bedankt Baklataart :D  :thumb:
Ik probeer steeds weer wat anders uit, die roze vond ik idd ook wel mooi.