Onderwerp: Espresso cupcakes
Hallo allemaal,
Kan je zo'n stick met espresso koffie in heet water oplossen en dan door de mix van cupcakes doen?
Groetjes Vonn
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Espresso cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Kan je zo'n stick met espresso koffie in heet water oplossen en dan door de mix van cupcakes doen?
Groetjes Vonn
Daarmee wordt je mix dunner dus denk het niet, ik zou het dan zonder het water doen
Daarmee wordt je mix dunner dus denk het niet, ik zou het dan zonder het water doen
Ja dat is zo, dan ga ik het zonder water proberen kijken of de smaak dan lekker is. Dank je wel
Ik doe het op die manier wel altijd door de botercrème.
De stick aanmaken met een minimale hoeveelheid heet water, zodat de korreltjes net smelten, dan levert het volgens mij ook geen problemen op in cupcakemix.
Ik heb één keer de korreltjes zo door de crème gedaan en dat was niet lekker. Je moet voor de grap maar eens zo'n korreltje proeven. Is veel te geconcentreerd en voor mij te sterk!
Ik heb dit ook gedaan zoals Seefje. Dit gaat prima hoor en inderdaad moet je hiervoor niet teveel water nemen. Is trouwens heel lekker!!!
Zo'n stick door de eieren mixen evt met mini beetje water. Korreltjes hebben gewoon vocht nodig om te ontwikkelen .
ja hahaha ik had het ook zo even geproefd vond het ook echt niet lekker, dus toch maar in een klein beetje heet water opgelost en het gaat prima en idd heel erg lekker.
maar ik ga het ook een keer op Kimi haar manier proberen.
bedankt voor jullie hulp.
groetjes Vonn
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Espresso cupcakes