Onderwerp: Minions! alleen voor hun nooit meer....
https://www.facebook.com/sylviahobby
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Minions! alleen voor hun nooit meer....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
super leuk en zo vrolijk!!!
Hoi,
Waarom nooit meer, ze zijn erg leuk!
Ik vind ze ook erg leuk. Voor wie nooit meer? En waarom?
Mooi gemaakt en ben ook benieuwd naar de reden van je titel
Omdat ik 2 uur bezig ben geweest voor d'r voor Nog geen 2 tientjes... en vervolgens zegt ze dat ze ze de mijne zelf gemaakt heeft...dus... Soms kan je beter een taart maken voor mensen als je geld wil verdienen...mja laat ik ze nou net maken voor mensen omdat ik het LEUK vind en ook de mensen met wat minder geld het hun gun...
Achja...haar zoon was iig dolgelukkig en had een goeie indruk gemaakt in de klas
Bedoel je nou dat ze in de klas heeft gezegd dat zij de cc's gemaakt heeft??
Je bent inderdaad minstens 2 uur bezig met deze cc's (ik zou er misschien wel langer over doen ). Je bedoelt toch alleen het decoreren? . Qua prijs zit ik er wel boven, maar ook niet heel veel (lastig..prijsbepaling voor cc's)
Ik vind ze in ieder geval heel erg leuk geworden!
15,- 20 stuks....en niet alleen de klas...maar heel facebook mocht ook meegenieten van haar 'zelf" gemaakte cupcakes... Ach...nu weet ze hoe het moet..de volgende mag ze zelf maken
15,- 20 stuks....en niet alleen de klas...maar heel facebook mocht ook meegenieten van haar 'zelf" gemaakte cupcakes... Ach...nu weet ze hoe het moet..de volgende mag ze zelf maken
Jeetje zeg ... Hoe kom je erop! Maarrrrr.. meestal komen dit soort dingen toch wel uit, dus..
En volgende keer iets meer vragen
Ze zijn heel leuk!!!
Heel raar dat iemand uit je omgeving dit doet, ik gok dat je haar toch wel goed kent dat ze op je fb is en niet zozeer een klant is.
En al ze gewoon een klant is vind ik dat ze dat ook niet mag doen, alle ze doet wat ze wil maar snap ook niet dat zij zich daar goed bij kan voelen: complimentjes krijgen voor een ander zijn werk.
Zou ik persoonlijk nooit meer iets voor maken.
Ik vind ze leuk, je klant vind ik niet zo leuk daarom zou ik het gewoon tegen haar zeggen dat het niet de bedoeling is dat zij met jou eer strijkt.
ik woon hier net in de straat..en dacht..laat eens aardig doen.. mja zo leer je mensen kennen he
dubbel*
Top gedaan .
Mensen hahaha ik zou je niet meer aan durven te kijken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Minions! alleen voor hun nooit meer....