1

Onderwerp: Tropical Party op school

Al een paar jaar maak ik voor het schoolfeest een taart. Dit jaar was het thema "Tropical Party"....dat vond ik wel een leuk thema. Ik ben ook wel tevreden over deze taart....alleen de palmbomen zijn een beetje zielig geworden. De palmbladeren had ik in de in een te grote krul laten uitharden. De stam is een waferkoekje (zo'n koekje voor op ijs), en die kocht ik pas gisteren....niet slim natuurlijk...anders had ik de bladeren kunnen uitproberen op de stam vóór ik ze liet uitharden...maar ach....het lijkt op een palmboom zullen we maar zeggen.
De bloem op de zijkant, is de hawaiian flower cutter die in de Mjam zomer 2015 is gebruikt. Alleen kon ik niet meer aan deze uitsteker komen. Ik heb toen het plaatje in de Mjam op bakpapier overgetrokken en dat als mal gebruikt. Misschien niet zo strak als de echte cutter, maar het doet het.

Het is een 25-20 stapel. Gevuld met chocolade-hazelnoot-crème en kersenvlaaivulling.

Wat vinden jullie er van?
http://www.mijnalbum.nl/Foto720-4CHTUUVI.jpg

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

2

Re: Tropical Party op school

Wauw, wat een leuke en mooie taart, zo leuk hoe je je de onderste taart hebt gedaan en dan al die frisse bloemetjes en die kokos noten vind ik leuk gedaan en je bomen zijn mooi hoor!! :thumb:

3

Heel vrolijke taart die past bij het thema!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Wauw, zeer tropical!!!!!Mooi!!

5

Dank je wel voor de leuke reacties. Op school werd hij met veel oohs en aahs ontvangen en men hoopte al dat ik weer met een taart kwam "want die van vorige jaren waren ook zo mooi"....en ze wisten precies nog te benoemen hoe mijn eerdere taarten er uit zagen....blijkbaar toch een indruk achter gelaten.
En wat ik gehoord heb, is dat iedereen 'm ook lekker vond.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

6

Superleuk zeg! Geweldig die reacties op school daar doe je het toch voor!