1

Onderwerp: morgen ben ik zelf jarig

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfl1/v/t1.0-9/11953267_884216481663248_7646564178219305797_n.jpg?oh=c1b3e6c28dce3022a3d9f6ac34549915&oe=5663D788
dus voor mijzelf een taartje gemaakt. had er wel weer zin in, lekker knalroze, hoe ouder hoe gekker. trots en dankbaar op dat ik de 44 mag halen in een redelijk goede gezondheid. vanavond aan de oliebollen om oudjaarsavond te vieren ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: morgen ben ik zelf jarig

Brrr..... oliebollen in de zomer, je zou er mij niet voor krijgen. Maar je hebt wel weer een mooie taart gemaakt. Alvast van harte gefeliciteerd en een heel heel fijne dag morgen.

Tieneke

3 Laatst bewerkt door luca2504 (08-09-2015 18:11)

Leuk geworden! Lekker knal, waarom niet :)

En alvast gefeliciteerd natuurlijk!

4

Mooi!! Alvast gefeliciteerd

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Leuk! En alvast gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk  :y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

6

Mooi!
En alvast van harte gefeliciteerd!

Taartjes met liefde

7

Mooi en gefeliciteerd alvast!

8

Mooie taart weer!! Lekker fel van kleur. Mooi gebruik van de molds. Toppie!!
Enne....van harte gefelicitaart!!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Gefeliciteerd! Hele fijne dag.

10

dank jullie wel ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

11

Van harte gefeliciteerd en een heel gezellige dag maar dat zal wel lukken met zo'n mooie taart en vooral de dankbaarheid dat je het mag vieren daar ben ik het helemaal mee eens :thumb:  :thumb:

Gefeliciteerd :)

13

Leukie!!