Onderwerp: Bruidstaart voor mijn vader! Een Woezel & Pip, Minion en 2-in-1 thema!
Mijn vader ging trouwen voor de Joodse gemeenschap, oftewel een Choepa. Hiervoor vroeg hij mij om de bruidstaart te maken. Uiteraard maakte ik die met alle liefde en plezier. Tevens meteen een paar dingen proberen die ik graag wilde (bijv. 5 kleine taarten als onderste laag). Mijn vader en zijn vrouw waren super blij met het resultaat, ik trouwens ook Op de taart staan hun Joodse namen (David & Tamar) en de Joodse datum (24 menachem aw 5775) in het Hebreeuws, 'nageschreven met slierten fondant'
Frozen / Transformers 2-in-1
Een dubbele taart voor ene jarige broer en zus. Vanwege de luchtvochtigheid was hij een uitdaging, maar de klant en ikzelf waren er blij mee. En ja ook de taart van Frozen 2 kopieer ik niet exact
Woezel & Pip
Heerlijk felle, maar lieve Woezel en Pip taart voor Zoë, de felle kleur is nav haar geboortekaartje.
Minion
Sommige kleine nichtjes worden groot. Dus als klein cadeautje hield deze Minion de centjes voor Amber vast. Deze Minion was slechts 9 cm groot!! (en toch 2 lagen )
Bedankt voor het kijken!