Onderwerp: Weer vraag voor die diepvriestrol...
Nu slim geweest en gezegd dat ik m alleen maak als ze een Elsa barbie aanleverden haha
Et voila! Simpel maar leuk. Vond het jammer dat de pop geen 'echte' Elsa was, maar ja, niet mijn keuze...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Weer vraag voor die diepvriestrol...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nu slim geweest en gezegd dat ik m alleen maak als ze een Elsa barbie aanleverden haha
Et voila! Simpel maar leuk. Vond het jammer dat de pop geen 'echte' Elsa was, maar ja, niet mijn keuze...
Mooi!
Hij is mooi gemaakt...en de naam "diepvriestrol" vind ik toch wel beetje bruut voor dit mooie disneyfiguur ...zeker zoals jij hem gemaakt hebt, is het toch echt geen trol meer, maar een heuse Elsa.
Ik vind haar er prachtig uitzien
Hij is mooi gemaakt...en de naam "diepvriestrol" vind ik toch wel beetje bruut voor dit mooie disneyfiguur ...zeker zoals jij hem gemaakt hebt, is het toch echt geen trol meer, maar een heuse Elsa.
hihi dankjewel! Ja, de vorige Frozen Elsa taart die ik ging maken moest met een geboetseerde Elsa. Dit lukte voor geen meter, dus ik heb haar vanaf toen die naam gegeven hahaha. Vandaar de titel :-D
Dank allemaal! <3
Geweldig mooi en ben het eens met Bianca want ook je vorige Elsa vond ik super knap en mooi gemaakt hoor
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Weer vraag voor die diepvriestrol...