Onderwerp: Eerste bruidstaart
Heb het voor elkaar hoor haha, mijn eerste echte bruidstaart op aflevering, had al eerder voor haar broer een bruidstaart gemaakt maar die werd opgehaald. Daarnaast zat hier een koelkastvulling (homemade aardbeien mousse, home made lemon curd en citroen creme) in dus was nog even spannend hoe ik dat ging vervoeren ed.
Gisteren toen ik de taart moest maken ging er van alles mis, bleek mijn poedersuiker (die ik al een maand eerder had gehaald) stroop te zijn, de bestelde drum die pootjes had gekregen (en dus vanochtend alsnog gehaald moest worden) en ga zo maar door. Het was echt een race tegen de klok! Bleek bij aankomst dat ze ook nog eens eerder klaar waren dus moest allerijl de taart klaar maken en stonden ze ook nog eens op mijn vingers te kijken met 3 man en de fotograaf kwam ook nog even foto's maken hoe ik bezig was haha (oohhh ik sta daar natuurlijk in mijn gewone kloffie met waarschijnlijk mijn haar alle kanten op lol). Maar goed, het kostte mij 5 jaar van mijn leven heb ik het idee maar het resultaat ben ik best een beetje trots op!
Leuk dat je cake