1

Onderwerp: welke afmeting voor t-shirt 20pp

Hoi hoi

Hmm ik kom er niet uit,
Voor 20pp een t-shirt taart. welke maat moet ik dan bakken?

En wat zouden jullie dan aan de klant berekenen de maat die je bakt of gewoon het aantal personen die je uit de taart haalt?

Ik dacht zelf gewoon het aantal pp wat je eruit haalt?

Thanx

2

Re: welke afmeting voor t-shirt 20pp

2 keer 20x20 bakken  van een de nek uitsnijden.. van de 2de +/- de helft afsnijden van de helft de 2 mouwen maken. 
Wat je evt nog ever heb cake balletjes maken ;)
Ik zou het aantal persoonen rekenen.  net als wat ik al zei wat je over heb kan je cake balletjes maken voor jezelf ;)

3

Even een oude topic, maar als je 2x20 cm vorm gebruikt krijg je toch voor veel meer dan 20 personen??
Of zie ik dit verkeerd?

4

20x 20 is ongeveer 14/15 pers. Je gebruikt voor de armen 10 cm brede scheve stukjes , dus bijv. 10 x 8 cm  en voor de nek ook een relatief klein stukje. De rest is over.
Dus kom je uit op ongeveer. 20 p.

5

je maakt dan een vierkant shirt? geen rechthoek??

6

Ik had ook eens een shirt taart voor 20 personen. Ik heb toen een 25x25 gebakken (bij mij voor 25 personen) en hier een strook van 5 cm breed tussenuit gesneden (dit doe ik trouwens ook bij voetbal- en tennistaarten  ;) ). Je krijgt dan een 25x20 wat dan het shirt wordt. Uit de overgebleven strook snij ik dan de mouwen. Eigenlijk is deze taart voor iets meer dan 20 personen, maar anders is het zo'n gedoe met precies uitmeten  ;) . En omdat er eigenlijk weinig tot geen decoraties op komen, zoals bij de meeste taarten, maakt mij dit extra ook niet veel uit  ;)

7

Thanks!
Ik heb wel een vorm van 24x34 en anders voor 21x21, dus ik gebruik dan die van 34 x24. Dan is hij gewoon idd een cm langer :P