1 Laatst bewerkt door dollelollypop (21-09-2015 16:51)

Onderwerp: Giant Cupcake

Een dag van tevoren werd me gevraagd een giant cupcake te maken voor een fotoshoot maar had er te weinig tijd voor om me er in te verdiepen en er iets leuks van te maken en hij mocht niet meer dan 15 euro kosten dus was er niet echt trots op.

De cake word ook niet zo hoog in die silicone bakvorm dus heb nu een wilton besteld en hoop dat die beter is.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EGCPQOM8-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KFKDPNEX-D.jpg

2

Re: Giant Cupcake

Ik vind hem mooi, vooral de rozetten!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Mooi hoor heb je voor de rozetten botercreme gebruikt

Groetjes joke

joke46 schreef:

Mooi hoor heb je voor de rozetten botercreme gebruikt

Inderdaad heb ik de botercreme van funcakes gebruikt maar je kunt denk ik net zo goed de 1 op 1 botercreme zelf maken dat is denk ik voordeliger want het is voor een smash dus wordt niet echt op gegeten.

Hartelijk dank voor jullie reactie :)

Hij is heel mooi geworden :)

6

Prachtig!

.. Want taart kan altijd!!

Ben ik nu dan weer de enige die hem niet mooi vind.

Ik heb nu een roze opdracht gekregen en heb daar iets meer tijd voor dus komt niet zo onverwachts.
Ik hoop er nu toch wel één te maken die iets mooier is dan deze :)

Maar allemaal heel hartelijk dank voor jullie opbeurende woorden :)

8

Waarom vind je het niets?

Waar hij voor is is hij juist perfect voor. 2kleuren boter crème--> geeft leukere foto blauw niet teveel afleiding erop zodat de kleine er geen genoeg van krijgt voordat hij ook daadwerkelijk in de boter crème grijpt.

kimi schreef:

Waarom vind je het niets?

Waar hij voor is is hij juist perfect voor. 2kleuren boter crème--> geeft leukere foto blauw niet teveel afleiding erop zodat de kleine er geen genoeg van krijgt voordat hij ook daadwerkelijk in de boter crème grijpt.

Ik weet niet wat het is maar het zal met de kleu te maken hebben denk ik haha.

Ik heb nu een roze mogen maken en had er ook iets meer tijd voor om er over na te denken dus die is beter gelukt vind ik.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OOVW4UV7-D.jpg

10

Dat zou wel eens kunnen. Ik denk dat als de blauwe een witte onderkant had je hem mooier had gevonden, meer contrast. Zou het niet ?

Ik vind ze in ieder geval allebei leuk !!

kimi schreef:

Dat zou wel eens kunnen. Ik denk dat als de blauwe een witte onderkant had je hem mooier had gevonden, meer contrast. Zou het niet ?

Ik vind ze in ieder geval allebei leuk !!

Dankjewel en ja ze wilden het blauw maar ga in het vervolg maar aangeven dat de onderkant beter een witte kleur of in ieder geval een lichte kleur moet hebben want vind dat wel veel mooier :)

12

ook deze vind ik erg mooi gemaakt hoor, ben het wel met de lichte onderkant eens dat is vrolijker!!! :thumb: