Onderwerp: bakstanden voor combi oven
Wie van jullie heeft nog meer een combi oven van whirlpool (AMW 520/xt). En op welke stand of standen bakken jullie de taarten en hoelang?
Groetjes Ineke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bakstanden voor combi oven
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie van jullie heeft nog meer een combi oven van whirlpool (AMW 520/xt). En op welke stand of standen bakken jullie de taarten en hoelang?
Groetjes Ineke
Bij een combioven altijd alleen de oven stand gebruiken. Dus zonder magnetron erbij, anders wordt het niks.
ja sorry je hebt ook gelijk de ovenstand gebruiken. die gebruik ik ook altijd, maar vroeg mij af welke het beste is.
Ik heb ook een combi maar dan een sharp en bak de taarten gewoon op 160 graden,alleen moeten ze dan iets langer.
Weet niet wat je bedoeld met overstand?
ik doe mijne altijd op hete lucht 175 graden 35/40 min
Ik kan de mijne alleen op 130-140-160-180-190-200-220-230 zetten,vandaar dat ik 160 neem
Die van mij gaat alleen met 25 graden omhoog, dus biscuit (als ik het al maak en afhankelijk van het recept) gaat op 150 of 175.
hoi
ja die van mij gaat ook enkel op 150 graden 175, 200, 225 en 250 graden. ik bak taarten nu op 150 en laatste 10 minuten op 175. Hoelang bak jij ze suikertaartjes?
groetjes
Dat is afhankelijk van het recept, ik heb wel 15 verschillende recepten
Meestal een half uurtje wel hoor
hoi heb jij dat toevallig ook op papier? ben wel geintereseerd.
groetj ineke
Ik heb ook een combi oven van Whirlpool.
kapsels tot 20ø bak ik 30- 35 minuten op 175 graden
kapsels vanaf 25ø bak ik 20 minuten op 150 graden en 20 minuten op 175
hallo,
Ik heb een Whirlpool 520 magnetron- combi oven wie kan mij vertellen hoe ik de oven moet instellen als je een cake wil bakken alle koekjes, cakejes, schuimpjes en taarten het is allemaal aangebrand mijn oma en ik snappen er niks van.
Gr. een meisje van 10 jaar.
Hallo Kersje,
ik heb even de gebruiksaanwijzing via internet opgezocht en in deze staat:
Draai de Multi-functionele knop (de grote knop aan de linkerkant van de combi magnetron) naar de functie: Forced Air (hete lucht)
Draai daarna aan de +- knop (grote knop aan de rechterkant van de combi magnetron) om de temperatuur in te stellen. (de temperatuur aanhouden die op het pak van de cakemix, koekjesmix staat)
Druk daarna op de "select" knop (links naast de +- knop) om dan de baktijd te kiezen
Draai aan de +- knop om te gewenste tijd in te stellen, aan de hand van de baktijd op de verpakking
Druk daarna op de startknop (knopje helemaal rechts op de combimagnetron
De oven staat standaard ingesteld op 175 graden, maar vaak wijkt de temperatuur al iets af. Je kan beter een lagere temperatuur gebruiken en dan iets langer bakken.
Ik hoop dat jij en je oma deze uitleg goed kunnen gebruiken. Via internet kan je door middel van zoeken op "gebruiksaanwijzing Whirlpool combimagentron 520" ook de gebruiksaanwijzing vinden.
Succes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bakstanden voor combi oven