1 Laatst bewerkt door katerinka45 (19-08-2015 21:53)

Onderwerp: Advies gevraagd

Goede dag medebaksters,

Ik heb even een advies nodig. Ik meot voor aanstaande weekend heel veel gaan bakken voor een bruilof. Nu moet ik een stapeltaart maken voor 60 personen. Heftig! Ik heb het nog nooit gedaan - een stapeltaart en nog voor zoveel personen. Maar nu komt het.......ze willen graag dit taartje hebben (denk gevonden ergens op internet) ....Ik heb een bakvorm voor stapeltaarten 26/21/16cm, zal het genoeg zijn?

2

Re: Advies gevraagd

Zie geen foto??? 26, 21, 16 gaat in ieder geval nooit genoeg zijn voor 60 personen .

3 Laatst bewerkt door katerinka45 (19-08-2015 21:54)

Boppe schreef:

Zie geen foto??? 26, 21, 16 gaat in ieder geval nooit genoeg zijn voor 60 personen .

Sorry , weet neit hoe ik een foto kan plaatsen, probeer alles maar lukt niet, onder aan de topic is dat je foto kan plaatsen, klik erop, foto downloaden en ....gebeurt niets :(

Hoeveel lagen zal die dan moeten hebben? Moet ik nog een extra laag onder doen of zo? Of wat voor maten heb ik dan nodig? Is het genoeg als ik nog een 30cm aan toevoeg?

4 Laatst bewerkt door kimi (20-08-2015 07:56)

Heel eerlijk . Ik zou eerst eens gaan oefenen met stapel en als je in de tabellen kijkt kan je zelf goed uitrekenen hoeveel taarten het moeten zijn. Wees je wel bewust dat hoger als 2/3 taarten stapelen nog weer een vak apart is.

Bij het stukje forum : Over deze site . Staan veel foto tips.

5

Aanstaand weekend?.....
Als ik een 25-20-15 stapel maak is deze voor 20+13+7=40 personen (taarten zijn dan wel 3x gevuld en 9 cm hoog). Niet genoeg dus. Je zou dus naast de stapel 26-21-16 nog een 26 cm kunnen maken als aansnijtaarten. Jammer dat ik je foto niet zie...

6

Hier kun je zien welke maat voor hoeveel stukjes is. http://www.cakecentral.com/gallery/i/13 … ving-guide
Bedenk goed dat je ook het juiste stapelmateriaal gebruikt, Dowels, boards etc.